בארץ

בלתי נתפס: הטבח במפקדת אוגדת עזה נחשף

מפקדת אוגדת עזה הייתה אחד מבסיסי צה"ל שהותקפו באכזריות על ידי מחבלי החמאס בשבת שעברה, וכעת נחשפות לראשונה התמונות הקשות: לשכות מפקדים שהושחתו, חלונות שנופצו וקירות שרוססו בכתובות בערבית
מערכת ice |  2
חיילים בגבול עזה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
במהלך מתקפת הפתע הרצחנית של מחבלי חמאס בשבת שעברה הותקפו לא מעט בסיסים צבאיים בדרום הארץ ובסמוך לרצועה. אמש (שבת) נחשפו לראשונה התמונות והמראות מאותם רגעי בסיסי צה"ל.
מפקדת אוגדת עזה הוא אחד מאותם בסיסים שהותקפו באכזריות על ידי החמאס. בתמונות שפורסמו אמש בחדשות 12 מוצגים החדרים ההרוסים ולשכות המפקדים שהושחתו, ובאמצעותן ניתן להבין עד כמה עמוק הצליחו להגיע המחבלים המתועבים.
מפקד אוגדת עזה, תת אלוף אבי רוזנפלד, התבטא לראשונה מאז פרוץ המלחמה והודה שאוגדת עזה לא ידעו דבר על המתקפה והיא הייתה עבורם "הפתעה גדולה מאוד". כמו כן, רוזנפלד הוסיף כי באוגדה עוד יתבצע תחקיר מקיף על מה שקרה באותו ביום בפרט ועל המלחמה בכלל, אך עתה זה הזמן להתרכז בהגנה ובהתקפה עד שיושג הניצחון "ריסוק ושבירת החמאס".
מניין הנרצחים והנופלים מתחילת המלחמה ממשיך לעלות ועומד על כ-1,300 בני אדם. מתחילת המלחמה אלפים פונו אל בתי החולים ברחבי הארץ כאשר 355 מהם עדיין מאושפזים בבתי החולים ו95 מתוכם במצב קשה. דובר צה"ל מסר ל-126 משפחות כי יקיריהן נחטפו לשטח הרצועה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טימטום
    בויבוי 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשרו לחיילים את היידים אסור לירות כול מיני חוקים דבלים בחסות הבגץ אז מה ציפיתם חמורים
    סגור
  • 1.
    עצוב
    יהושע 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא עת לתחקירים זמן לברך החיילים שינצחו ויחזרו לשלום
    סגור