בארץ

משטרת ישראל מודיעה על מרכז מיוחד לאיתור נעדרים

המשטרה הודיעה על מוקד איתור נעדרים משותף עם פיקוד העורף ומשרד הרווחה. משפחות המחפשות את יקיריהם מתבקשות להגיע עם פרטים מזהים לכתובת הנגב 4, קריית שדה התעופה
מערכת ice | 
משטרה (צילום shutterstock)
החל מאתמול (שבת) פועל מרכז המשפחות לאיתור נעדרים במשטרת ישראל בשיתוף עם פיקוד העורף ומשרד הרווחה בכתובת הנגב 4, קריית שדה התעופה (בניין להב 433). משפחות המחפשות את יקיריהם מתבקשות להגיע עם פרטים מזהים, פריט ממנו ניתן להפיק DNA ותמונה של הנעדר למרכז המשפחות או לכל תחנת משטרה.
מומלץ כי בן משפחה מדרגה ראשונה יגיע על מנת לדגום DNA. צוותים של עובדים סוציאליים מטעם משרד הרווחה ילוו את המשפחות לאורך התהליך לצד קציני ושוטרי משטרת ישראל. 
קו 118 המיוחד של משרד הרווחה, זמין 24/7 למתן תמיכה וסיוע טלפוני. בני משפחה המבקשים לדווח על היעדרות קרוביהם הנמצאים באזורי הלחימה, מתבקשים לדווח על כך בצורה טלפונית למוקד 105 של משטרת ישראל.
מלחמת חרבות ברזל נמצאת לקראת סוף היום השני והקבינט המדיני-ביטחוני הודיע מוקדם יותר היום באופן רשמי כי  מדינת ישראל נמצאת במלחמה. נכון לשעה, זו נרצחו 700 ישראלים ו-2,243 נפצעו - מהם: 22 אנוש, 343 קשה, 439 בינוני, 1093 קל, 50 חרדה ו-187 בהערכה רפואית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה