בארץ

ביידן בתמיכה חסרת תקדים לישראל: מקדם ספינות מלחמה לאזור

על מנת להראות את תמיכת ארצות הברית ועל רקע החשש מפריצה של מלחמה בחזית הצפונית, הנשיא ביידן הורה לקדם שתי ספינות מלחמה ולהציב אותן סמוך לישראל
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, shutterstock)
רשת NBC מדווחת כי צבא ארצות הברית מקרב בשעות אלה ספינות מלחמה לישראל על מנת להראות תמיכה אמריקאית בלתי מסויגת בישראל. מהלך זה מגיע על רקע הדיווחים והחשש מפריצה של מלחמה בחזית הצפונית.
כזכור, ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב (ראשון) עם ביידן בפעם השנייה. בשיחתם, הנשיא ביידן הדגיש את תמיכתו הבלתי מסויגת במדינת ישראל. לאחר השיחה של השניים אתמול, הבית הלבן פרסם הודעה רשמית בה נכתב: "ארצות הברית מגנה את ההתקפות של מחבלי חמאס נגד אזרחים ישראלים. אין הצדקה לטרור".
עוד נמסר מהבית הלבן: "אנו עומדים בנחרצות לצד ממשלת ועם ישראל ומביעים את תנחומינו על ישראלים שמתו בפיגועים. היועץ לביטחון לאומי, ג'ייק סאליבן, שוחח עם היועץ לביטחון לאומי הישראלי צחי הנגבי ואנו שומרים על קשר הדוק עם שותפינו הישראלים".
ממלאת מקום השגריר האמריקני בישראל, סטפני האלט, צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "אני מגנה את הירי חסר ההבחנה שבוצע על ידי מחבלי חמאס נגד אזרחים ישראלים". עוד כתבה האלט: "אני נמצאת בקשר עם גורמים רשמיים בישראל, ותומכת לחלוטין בזכות של ישראל להגן על עצמה מפני התקפות טרור שכאלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה