בארץ

דרמה בבית הספר בצפון: שריפת ענק פרצה במקום

דרמה ענקית התרחשה הבוקר (רביעי) בבית הספר נופר שבעיר נהריה, זאת לאחר ששריפת ענק פרצה במקום. התלמידים הונחו שלא להיכנס לבית הספר, צוותי כבאות והצלה פועלים כדי לכבותה. נסיבות האירוע נבדקות
מערכת ice | 
שריפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דרמה ענקית התרחשה הבוקר (רביעי) בבית הספר נופר שבעיר נהריה, זאת לאחר שכבאות והצלה דיווחו כי שריפת ענק פרצה במקום, ולפיכך התלמידים שהגיעו לבית הספר הונחו שלא להיכנס אליו והלימודים לא יתקיימו שם היום. במזל גדול, השריפה פרצה לפני שהתלמידים הגיעו לבית הספר, ובכך נמנע אסון גדול.
עם היוודע על השריפה בבית הספר נופר שבנהריה, שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף  גיא קציר, החלו לפעול כדי לכבות את השריפה בבית ספר נופר שבעיר הצפונית. לוחמי האש שהגיעו למקום זיהו את מוקד הבעירה במקלט שבקומה הראשונה ופעלו לכיבוי ושחרור עשן. כאמור, השריפה פרצה בזמן שלא התקיימו לימודים, אך הושארו הנחיות שלא לאכלס את הבניין בגלל העשן הרב ששרר במתחם כיתות ח׳. נסיבות הדליקה נבדקות כעת.
בהודעה הרשמית של דוברות כבאות והצלה נכתב כי "שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף  גיא קציר, פועלים בשריפה בבית ספר נופר בעיר נהריה. לוחמי האש זיהו את מוקד הבעירה במקלט שבקומה הראשונה ופעלו לכיבוי ושחרור עשן. השריפה פרצה בזמן שלא התקיימו לימודים, אך הושארו הנחיות שלא לאכלס את הבניין בגלל העשן הרב ששרר במתחם כיתות ח׳. נסיבות הדליקה נבדקות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה