בארץ

מאי גולן משתוללת על בג"ץ: "15 דיקטטורים מחליטים מה נכון"

השרה לקידום מעמד האישה מצאה את האשמים בהתפרעויות האריתראים אתמול בדרום תל אביב: "יש בביהמ"ש העליון 15 דיקטטורים שמחליטים מה נכון בדרום תל אביב. הם לא יודעים איך מסתנן אריתראי נראה, ופסלו שלוש פעמים את חוק המסתננים". זאת, למרות שב-2018 נתניהו נסוג מהמתווה להוצאת 16 אלף פליטים
מערכת ice |  2
מאי גולן ובן כספית (צילום פלאש 90\רדיו 103)
השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן שוב פותחת פה על בית המשפט העליון ותוקפת במילים חריפות את השופטים. בריאיון לבן כספית ב"פגוש את העיתונות" אמש כינתה אותם: "15 דיקטטורים".
השרה גולן התראיינה בעקבות התפרעויות יוצאי אריתראה אתמול בדרום תל-אביב. גולן גדלה שם עם אמה וידועה במאבקה רב השנים במהגרים והמסתננים. "בבית המשפט העליון ישבו שופטים מנותקים, שלא יודעים איך מסתנן אריתראי נראה. הם פסלו שלוש פעמים את 'חוק מסתננים' ודאגו לתחביבים ולזוגיות, בזמן שנשים קשישות נאנסו ונרצחו", האשימה גולן. ובהמשך הוסיפה: "יש בבית המשפט העליון 15 דיקטטורים שמחליטים מה נכון בדרום תל אביב".

כזכור, בשנת 2018 היה זה רה"מ נתניהו שהגיע להסכם עם האו"ם על הוצאת כ-16 אלף שוהים בלתי חוקיים מאפריקה (מחצית מהמספר שהיה אז) למדינות שלישיות. המתווה עורר ביקורת קשה בימין, בין השאר אצל בנו של רה"מ יאיר נתניהו ומקורבו שמעון ריקלין. נתניהו שנבהל מהתגובות, התקפל והכריז על ביטול ההסכם כעבור 24 שעות.
 
לפני הבחירות האחרונות הצהיר ראש הממשלה שיקים משרד מיוחד שיטפל בענייני הגירה, והבטיח למאי גולן לעמוד בראש המשרד. לבסוף לא הוקם המשרד, ואמש הצהירה גולן: "אם הייתי שרת ההגירה לא היינו מגיעים לזה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודקת ! (ל"ת)
    צודקת ! 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    מאי גולן היקרה, עד כמה את וחבורתך יכולים לרדת נמוך !
    יצחק 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוד מעט תמצאו נפט
    סגור