בארץ

אלמוג כהן לראש אמ"ן לשעבר: "לא אכפת לי מה היית"

האלוף במילואים יוסי מלכא שכיהן בעבר גם כראש אמ"ן התארח אמש באולפן שש עם עמליה דואק ותקף את ראש הממשלה נתניהו, חבר כנסת אלמוג כהן שגם כן התארח באולפן תקף אותו בחזרה וטען כי הוא סכנה לביטחון המדינה
מערכת ice |  1
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

עימות אמוציונלי על רק קידום החקיקה המשפטית התרחש אמש באולפן "שש" עם עמליה דואק בערוץ 12, כאשר האלוף במילואים יוסי מלכא שכיהן בעבר כראש אמ"ן וחבר כנסת אלמוג כהן התארחו באולפן.

ראש אמ"ן לשעבר שגם חתם בחודש שעבר, יחד עם 100 בכירים לשעבר במערכת הביטחון על מכתב לראש הממשלה בו הם מגבים את אנשי חיל האוויר על הפסקת התנדבותם, טען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מהווה סיכון לביטחון המדינה, משום שיכל מזמן למנוע את נזקי החקיקה המשפטית ובחר במודע שלא לעשות זאת. בתגובה חבר הכנסת מעוצמה יהודית אלמוג כהן שנכח גם הוא באולפן התפרץ לדבריו של מלכה וטען שהוא חוצפן וכי "אין לי שום ערך אליך, לא מעניין אותי מה היית" והמשיך לתקוף את מלכא: "אתה בושה, סכנה לביטחון המדינה, איבדתם את הדרך, אתה צריך להתבייש שדיברת ככה על ראש הממשלה".

מלכא הגיב לדבריו ואמר: "אתם רק תוקפים, מנסים לנצח עם שלם, קראתם לאנשי המילואים האלה שזועקים מדם לבם, דיברתם איתם? כהן השיב לו: "אתם לא רוצים לדבר, זאת הבעיה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זה הדביל הזה?מה הוא עשה בחיים שלו (ל"ת)
    טלטל 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור