בארץ

דרמה בבני ברק: ש"ס תריץ מועמד נגד יהדות התורה

אחרי 25 שנים בהן שררה שליטה מוחלטת של יהדות התורה בראשות העיר בני ברק, אריה דרעי הכריע וחבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס, ירוץ לראשות העיר
מערכת ice |  2
אוריאל בוסו (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
חבר הכנסת אוריאל בוסו ממפלגת ש"ס, הכריז הערב (שלישי) רשמית על ריצתו לראשות העיר בני ברק. בוסו יתמודד מול המועמד שתציב מפלגת יהדות התורה, שמועמדים מטעמה מאיישים את ראשות העיר ברצף מאז 1998. 
ההכרזה הגיעה לאחר גישושים מאחורי הקלעים של מפלגת ש"ס שהמהלך אכן כדאי. ואכן יש לבוסו על מה לסמוך. הגידול באוכלוסייה החרדית לא מיתרגם למנדטים עבור מפלגת יהדות התורה, שכבר כמה שנים מתנדנדת בין 6 ל-8 מנדטים. לעומת זאת, ש"ס כובשת את ליבם של צעירי המגזר, ובבחירות האחרונות הגיעה להישג מפתיע של 11 מנדטים.

המודעה של אוריאל בוסו (דוברות)

כעת, חושבים בש"ס, שמגיעה להם השליטה בעיר הדגל של הציבור החרדי. לפני התראיין ח"כ בוסו ברדיו 'קול חי' החרדי ואמר כי "קולה של ש"ס יהדהד חזק בבחירות הקרובות בבני ברק. הכל פתוח. היא לא תהיה גלגל רביעי במרכבה ולא תשב מהצד ותיתן לשחק בקולותיה".
לטובת ההתמודדות, בוסו העביר בשבועות האחרונים את כתובתו מפתח תקווה לבני ברק. לפני שנבחר לכנסת לראשונה בשנת 2021, בוסו כיהן כסגן ראש עיריית פתח תקווה. בכהונתו הנוכחית בכנסת, בוסו מכהן בתור סגן יו"ר הכנסת ויו"ר ועדת הבריאות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה קרה בגלל הדיקטטורה שעבר החוק עילת הסבירות
    אבי 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה קרה רק בגלל הדיטטורה
    סגור
  • 1.
    הלוואי
    חני 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אריה דרעי אל תוותר!! יצביעו לכם כל המאוכזבים ששנים מתחננים לעיר נקייה ולטיפה אכפתיות מהעיר
    סגור