בארץ

על רקע המחאות: זהו מערך המילואים הנוסף שיפסיק לשרת

 בוגרי מערך 9900 הודיעו כי יפסיקו לשרת במילואים. הבוגרים שיגרו מכתב לשר הביטחון ולרמטכ"ל בו נכתב: "חובתנו האזרחית היא לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית"

מערכת ice |  2
מחאה נגד הרפורמה המשפטית בכביש 1 (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
בוגרי מערך 9900, מערך אשר מאחד יחידות מאגף המודיעין בצה"ל, הודיעו במכתב ששלחו היום (שלישי) לשר הביטחון יואב גלנט ולרטמכ"ל רב אלוף הרצי הלוי, כי לא ימשיכו לשרת במילואים.
על פי ציטוט שמובא מ"מעריב": "כל עוד תהליכי החקיקה מקודמים באופן חד צדדי ללא הידברות ופוגעים אנושות ביסודות הדמוקרטיה, אנו לא נוכל להמשיך להתייצב לשירות מילואים כפי שנהגנו תמיד.
כאנשים ציוניים ואוהבי הארץ, חובתנו האזרחית היא לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, להתנגד נחרצות לתהליכי החקיקה המתרחשים בימים אלו בכנסת ישראל ולמנוע את העמקת הקרע בעם.
תהליכי החקיקה הדורסניים אותם מקדמת הממשלה בימים אלו באופן חד צדדי והעברת החוק להחלשת עילת הסבירות בקריאה ראשונה, מהווים איום ממשי על עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית ועל עקרון הפרדת הרשויות.
אנו החתומים מטה, קציני וחיילי המילואים של כלל היחידות במערך 9900 וביחידות מודיעין השטח השונות, קוראים לעצירה מיידית של תהליכי החקיקה שאינם בהסכמה רחבה, ובפרט את חקיקת החוק להחלשת עילת הסבירות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה שטויות, הם התגייסו להגן על עם ישראל (ל"ת)
    . 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רפורמה בפול גז
    רפורמה בפול גז 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפורמה בפול גז
    סגור