בארץ

בדרך לפשרה? השר לוין ללפיד: "בוא נדבר, לא צריך מתווכים"

במהלך הדיון הלילי אתמול (שני), שר המשפטים פנה בנאומו ליושב ראש האופוזיציה לפיד ואמר לו: "תבוא אליי לחדר עכשיו, לא צריך בית הנשיא, אתה מוזמן"
מערכת ice | 
יריב לוין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אתמול בלילה (שני), במהלך הדיון שבסופו הצעת החוק לביטול עילת הסבירות עברה בקריאה ראשונה, שר המשפטים יריב לוין פנה ליושב ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, והציע לו לבוא ללשכתו על מנת להגיע לפשרה.
לוין פנה ליו"ר האופוזיציה לפיד ואמר: "תבוא אליי לחדר עכשיו, לא צריך בית הנשיא, אתה מוזמן. אני מזמין אותך בתום ההצבעה כדי שנוכל לדבר, אנחנו לא צריכים מתווכים, אנחנו עם אחד, שווה לנסות".
לפיד מצידו הגיב ואמר: "אתה מוכן לעצור את החקיקה?" שר המשפטים לוין השיב לאמירתו של לפיד ואמר: "אם נסכים מה טוב, אם לא נסכים אז תהיה קריאה שנייה ושלישית".
כזכור, החל משעות הבוקר היום (שלישי), המוחים נגד המהפכה המשפטית יצאו ביום שיבוש במהלכו הם חסמו כבישים רבים ברחבי הארץ. בשעות אלה, המוחים הגיעו לנתב"ג, על פי הערכות המשטרה, נמצאים בנתב"ג כמה אלפים בודדים.
במשטרה אמרו: "מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון אישר בחתימתו את התנאים לקיום המחאה בנתב"ג הצפויה היום וזאת בהתאם לייחודו של נמל התעופה והסכנות הצפויות בעת התרחשות אירוע חירום בשטחו. במסגרת התנאים,  מיקום המחאות נקבע ע"י מנהל רשות שדות התעופה ויהיה באזור טרמינל 1"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה