בארץ

כאוס ענק במליאת הכנסת: צרחות בין ח"כ ואטורי ליועמ"שית

בזמן הישיבה, אותה ניהל חבר הכנסת ניסים ואטורי, עלתה לדוכן יועמ"שית הכנסת עו"ד שגית אפיק והעירה לו על העובדה שהוא מוציא רק את חברי כנסת מהאופוזיציה מהמליאה ולא את אלו מהקואליציה, כאשר הם חורגים מהתקנון המשמעתי. תגובתו הייתה חריגה ביותר
מערכת ice |  3
ניסים ואטורי (צילום פייסבוק)
על רקע התפטרותו של הניצב עמי אשד, הנאום שלו, התגובה של השר לביטחון הלאומי בן גביר והפגנת ענק בעקבות כל אלו - קרתה עוד מהומה חריגה היום (רביעי) במליאת הכנסת. בזמן הישיבה, אותה ניהל חבר הכנסת ניסים ואטורי, עלתה לדוכן יועמ"שית הכנסת עו"ד שגית אפיק והעירה לו על העובדה שהוא מוציא רק את חברי כנסת מהאופוזיציה מהמליאה ולא את אלו מהקואליציה, כאשר הם חורגים מהתקנון המשמעתי.
בתגובה, ואטורי דרש ממנה לרדת מהדוכן בצעקות: “תרדי למטה, זה לא מקובל. את לא מתערבת לי. תרדי!". כאשר הסובבים ניסו להסביר לו שזהו תפקידה, הח"כ השיב להם: ״מה היא עולה לפה וצועקת עלי״.
   
חבר הכנסת ממפלגת המחנה הממלכתי זאב אלקין הגיב לאירוע החמור ואמר: "התנהלות מבישה של הקואליציה. שוב חוצים את כל הגבולות. שגית אפק היא יועצת משפטית של הכנסת כולה, מקצועית והגונה. היא בכלל מינוי של יריב לוין, כשהוא כיהן כיו״ר הכנסת, גם זה כבר לא מספיק טוב לכם?! ‏מי שמתנהג כך לא ראוי לנהל את ישיבות מליאת הכנסת. אמיר אוחנה, לטיפולך". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לדעתי ניסים וטורי יותר מצודק. (ל"ת)
    רני 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    איך האשפה הזאת וטורי נהיה ח"כ ????? (ל"ת)
    ישראלי 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    זו התגובה הנכונה ביותר לכאוס השמאלני (ל"ת)
    לבנת חבלה 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור