בארץ

לפיד על המבצע הצבאי: "פועלים נגד המהלכים של איראן בג'נין"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד, הגיב על המצבע שפתח צה"ל בג'נין: "פעולה מוצדקת מול תשתיות הטרור המתבצעת בעקבות מודיעין איכותי ומדויק". דני דנון: "מבקש לחזק את כוחותינו במשימתם להכניע את הטרור בשומרון". בן גביר: "תנו לצה"ל לנצח"
מערכת ice |  1
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
21 שנה אחרי הפעילות המאסיבית האחרונה נגד תשתיות הטרור ביהודה ושומרון, צה"ל והשב"כ הכריזו הלילה (אור לשני) בפעילות משותפת על פתיחת מבצע צבאי בג'נין בה הותקפה מפקדת חמ״ל אחוד במחנה הפליטים ג'נין
כחלק ממאמץ לסיכול נרחב של הסרת איום הטרור ביהודה ושומרון, כוחות הביטחון תקפו מפקדה המהווה את החמ"ל האחוד של הפלגים במחנה הפליטים בג'נין ופעילי "גדוד ג'נין". בסך הכל ארבעה מחבלים חוסלו בפעילות וכ-20 נוספים נפצעו.
ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, הגיב הבוקר על המבצע שפתח צה"ל בג'נין, עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו בו נכתב: "אני מחזק את כוחות הביטחון הפועלים כעת בג׳נין. כולנו מאחוריכם".
עוד הוסיף לפיד: "זוהי פעולה מוצדקת מול תשתיות הטרור המתבצעת בעקבות מודיעין איכותי ומדויק. חטיבת הקומנדו, הצנחנים  וגולני, יחד עם השב״כ, פועלים נגד תשתיות טרור והניסיונות לבנות בג׳נין מערכי ייצור טילים בסיוע איראני. יחד עם כל עם ישראל אני נושא תפילה לשלום לוחמינו".
גם חבר הכנסת דני דנון, העלה ציוץ לטוויטר בעקבות המבצע בו הוא כתב: "בשעה זו אני מבקש לחזק את כוחותינו במשימתם להכניע את הטרור בשומרון. שמרו על עצמכם, עם ישראל כולו מאחוריכם!". גם השר לשעבר, ח״כ מתן כהנא מהמחנה הממלכתי הגיב על המבצע בג'נין: מתפלל להצלחתם ושלומם של חיילי צה''ל וכוחות הביטחון. כולנו אתכם!".
איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, הגיב גם הוא על המבצע הצבאי בג'נין כשכתב בציוץ בטוויטר שלו: "גאה בגיבורים שלנו בכל החזיתות והבוקר במיוחד בחיילים שלנו הפועלים בג'נין ומתפללים להצלחתם. תנו לצה"ל לנצח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גנין
    jethro 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה מעניין מה לפיד אומר
    סגור