בארץ

ועדת הכספים אישרה העברת עודפי תקציב של כ-8 מיליארד שקל

בין העברות: עודפי משרד השיכון בסכום של כ-5.6 מיליארד שקל, עודפי משרד ראש הממשלה בסכום של כ-1.2 מיליארד שקל, וכן עודפי משרד החקלאות, הפנים, האנרגיה, שירותי דת, המרכז למיפוי ישראל, הדיור הממשלתי, ועודפי הוצאות פיתוח אחרות
מערכת ice | 
משה גפני (צילום אתר הכנסת)
ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני, אישרה היום ואתמול העברת עודפי תקציב, משנת התקציב 2022 לשנת התקציב 2023, בסכום כולל של כ-8 מיליארד שקל. בין העברות: עודפי משרד השיכון בסכום של כ-5.6 מיליארד שקל, עודפי משרד ראש הממשלה בסכום של כ-1.2 מיליארד שקל, וכן עודפי משרד החקלאות, הפנים, האנרגיה, שירותי דת, המרכז למיפוי ישראל, הדיור הממשלתי, ועודפי הוצאות פיתוח אחרות. 
עודפי תקציב נוצרים לרוב בעקבות התקשרויות וחוזים חוצי שנות תקציב, פרויקטים ארוכי טווח, תשלומים שטרם הוגשו לגביהם דרישת תשלום וכדומה.

בראשון, גפני אמר כי הוא שבע רצון מההצטרפות של בנק ירושלים לבנק לאומי ויתחיל לשלם ריבית על יתרות הזכות בחשבונות הבנק. גפני אמר עוד כי אין בכוונתו להרפות מנושא הריבית על הפלוס כמו גם הריבית על המשכנתאות
"אני שמח שגם בנק ירושלים, הבנק השישי בגודלו במערכת הבנקאית מצטרף לפייבוקס ולבנק לאומי וישלם ללקוחותיו ריבית על העו"ש. אני קורא לכל מנהלי הבנקים לנהוג כך. קיימנו על כך הרבה מאד דיונים, הצפנו את הנושא ודיברנו עם הבנקים ואני שב ומברך גם את נגיד בנק ישראל שנכנס לנושא. לא נרפה מהעניין כמו גם הריבית על המשכנתאות. נמשיך ונעקוב ונקבל החלטות" אמר גפני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה