בארץ

טרגדיה בחיפה: בן 14 נהרג לאחר התנגשות במשאית

בוקר קשה בעיר הצפונית: נער בן 14 בלבד, אשר רכב על אופניים חשמליות - התנגש במשאית ונהרג במקום. משנת 2018 ועד היום נהרגו 6 ילדים ובני נוער מתחת לגיל 16 ברכיבה על כלים חשמליים
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשורה קשה ביותר הגיעה הבוקר (שישי) מהעיר חיפה, כאשר רוכב אופניים חשמליים בן 14 בלבד התנגש במשאית ונהרג על המקום. לפי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, משנת 2018 ועד היום נהרגו 6 ילדים ובני נוער מתחת לגיל 16 ברכיבה על כלים חשמליים.
אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "החוק קובע כי רכיבה על כלים חשמליים מותרת מגיל 16 בלבד ורק למי שעברו מבחן תיאוריה. חוקים אלו נכתבו בדם. אופניים וקורקינטים חשמליים הם כלי רכב לכל דבר ומהווים סכנת חיים למי שאינם מכירים את חוקי התנועה. הרכיבה מותרת רק עם קסדה וחל איסור על הרכבת נוסעים נוספים. אני קוראת להורים אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - ודאו כי המתבגרים מכירים את החוק ופועלים בהתאם. זה בידיים שלנו למנוע את האסון הבא".
השבוע, תלמידי ביה"ס יצאו אל החופש הגדול. על פי נתוני עמותת "אור ירוק", המבוססים על נתוני הלמ"ס, 940 ילדים ובני נוער (0-19) נפגעו בתאונות דרכים בחודשי הקיץ והחופש הגדול (יוני, יולי ואוגוסט) בשנת 2022 ו-16 נהרגו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה