בארץ

תפרד מהכנסת? אורנה ברביאי תתמודד עללראשות עיריית תל אביב

בהצהרה שנשאה הערב יחד עם ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הודיעה חברת הכנסת על התמודדותה לראשות עיריית תל אביב
מערכת ice | 
אורנה ברביאי ויאיר לפיד (צילום אלעד גוטמן)

תעזוב את הכנסת? חברת הכנסת אורנה ברביבאי ממפלגת יש עתיד הודיעה הערב על התמודדות רשמית לראשות עיריית תל אביב, לפי החלטת יו"ר המפלגה תצטרך ברביבאי להתפטר מהכנסת.
 

ח"כ ברביאי כיהנה כאלופה הראשונה בצה"ל לאחר ששירתה מעל 33 שנה במערכת וכשרת הכלכלה והתעשייה הראשונה שהביאה לשינויים מרחיקי לכת במאבק ביוקר המחיה ושיפור איכות חיי האזרחים במסגרת ממשלת בנט- לפיד בוחרת להביא איתה את הניסיון העשיר בניהול מערכות גדולות להתמודדות בעיר בה היא גרה ואותה היא אוהבת.

התמודדותה של אורנה משקפת את ההחלטה האסטרטגית של מפלגת יש עתיד הרואה בבחירות המוניציפליות הזדמנות קריטית במלחמה נגד האיומים על הערכים הליברליים והדמוקרטים איתה מתמודדת המדינה בתקופה האחרונה ולאו הצורך הניכר להעביר את העיר לידיים נכונות.
 


רה"מ לשעבר ויו"ר יש עתיד מסר: "אני מעריך ומחבב את רון חולדאי אבל הגיע הזמן לשינוי, אין אדם לא משנה כמה הוא מוכשר שיכול לעשות תפקיד במשך 25 שנה, הגיע הזמן להעביר את המושכות למחליפה המתאימה, אורנה תקדם את העיר ותהפוך אותה לבירה הליברלית של ישראל, עיר של גאווה, תרבות וחיי לילה, העיר זקוקה לניהול נמרץ ולתנופה חדשה, דבר שרק אורנה יכולה להביא".
 

ח"כ אורנה ברביאי מסרה: "הגיע הזמן להחזיר את תל אביב יפו לתושביה, לשמור עליה חופשית ומגוונת, לפתח אותה כמוקד כלכלי ותרבותי ולהחזיר את פירות ההשקעה, העיר צריכה להיות שמחה, מסודרת ופתוחה לתושביה, לצורך כך נדרשת מנהיגות וניסיון בניהול מערכות גדולות אותן אני מביאה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה