בארץ

ליברמן מדהים את תומכיו: "אהרון ברק הצטרף להסברה של נתניהו"

ליברמן במתקפה חריפה נגד נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרון ברק: "אהרון ברק הצטרף לצוות הסברה של נתניהו" ולאחר מכן בחר לתקוף את שותפיו הטבעיים: "ברור שהיה דיל בין לפיד וגנץ לקואליציה"
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן, אהרון ברק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן הפתיע בפתח ישיבת הסיעה כאשר פתח במתקפה נגד נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרון ברק ואמר: "אהרון ברק הצטרף לצוות הסברה של נתניהו ולחותמת כשרות לדברים שאין להם שום קשר לרפורמה. כל עילת הסבירות נועדה לסלול את חזרת דרעי לממשלה ונושא היועמ"שים נועד כדי להיפטר מהיועמ"שית של משרד ראש הממשלה. זו לא פשרה וזו לא רפורמה".
ליברמן התייחס גם לפעילות צה"ל בג'נין ואמר: "מה שקורה שם זאת הפקרות מוחלטת. איפה המשילות והביטחון האישי? אני מכיר היטב את הגזרה, זה לא היה לפני חומת מגן וגם כל מה שהיה ברצועת עזה ובגוש קטיף לפני ההתנתקות זה לא דומה למה שקורה שם כרגע. אין מנוס - הממשלה חייבת לערוך שם מבצע רחב ועמוק ולנקות את השטח מכל הכנופיות ולאסוף את הנשק. אי אפשר להמשיך ככה אפילו עוד יום אחד. האירוע היום היה חמור ביותר".
גם יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף גם את שותפיו הטבעיים: "הם חייבים לנקוט בקו ברור, ולא לגמגם ולא לזגזג. אני שמעתי את מזכיר הממשלה, את מירב בן ארי, חילי טרופר, הפרסום של עמית סגל וטלי גוטליב, שראש הממשלה אישית ביקש ממנה להצביע לקארין אלהרר. להערכתי גם ראש הממשלה נתניהו וגם דרעי הצביעו עבורה. אני מצפה מראשי האופוזיציה להתנהל כאופוזיציה. ברור שהיה דיל בין לפיד וגנץ לקואליציה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה