בארץ

טלי גוטליב מאוכזבת: זו הבשורה שקיבלה הח"כית המושעית

היועצת המשפטית לכנסת, עו״ד שגית אפיק הוציאה הערב (ראשון) מכתב תגובה לחברת הכנסת טלי גוטליב, בעקבות פנייתה למיצוי הליכים בשל הסנקציות שהוטלו עליה: "אין מקום בעת הזו לעתירה בעניין זה״
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שחברת הכנסת טלי גוטליב לא משכה את מועמדותה לוועדה למרות דרישת המפלגה, החליטו ראש הממשלה נתניהו ויו"ר הקואליציה אופיר כץ כי היא לא תוכל לכהן כחברה בוועדות הכנסת השונות, לא תוכל להעלות הצעות חוק ולא תוכל לדבר בשם הליכוד.
היועצת המשפטית לכנסת, עו״ד שגית אפיק הוציאה הערב (ראשון) מכתב תגובה לחברת הכנסת טלי גוטליב, בעקבות פנייתה למיצוי הליכים בשל הסנקציות שהוטלו עליה. במכתב ובראיונותיה האחרונים לתקשורת, חברת הכנסת גוטליב טענה כי מעשיה אינם היוו הפרת משמעת קואליציונית וכי ההחלטה על הסנקציות אינה חוקית.
במכתבה של היועצת המשפטית לכנסת, היא כותבת כי החלטת הסרת המועמדות של חברי הקואליציה התקבלה כהחלטה סיעתית ומחייבת משמעת: ״התקבלה החלטה בקרב ראשי הקואליציה כי כלל חברי הכנסת של הקואליציה יסירו מועמדותם. כמו כן, התקבלה גם החלטה של הסיעה והוחלט להחיל משמעת סיעתית בעניינה של החלטה זו״.
בנוסף, בנוגע לסנקציות שהוטלו על חברת הכנסת גוטליב, כתבה עו"ד שגית: ״לסיעה וליו״ר סיעה ישנן סמכויות להחיל מגבלות כלפי חבריה על מנת לאכוף משמעת קואליציונית, והן חלות גם במקרה הזה״. כמו כן, הוסיפה היועצת המשפטית לכנסת כי ״אין מקום בעת הזו לעתירה בעניין זה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה