בארץ

קטי שטרית מתפוצצת על טלי גוטליב: "חוצפנית, לא שייכת לליכוד"

היריבות בין חברות הכנסת קטי שטרית וטלי גוטליב מהליכוד מגיעה לשיא, אחרי מאורעות היום וההפסד בהצבעה החשאית. בשידור חי האשימה שטרית: "מלכתחילה גוטליב פגעה בליכוד"
מערכת ice |  1
קטי שטרית (צילום פלאש 90)
בעקבות ההפסד של הקואליציה היום בהצבעה החשאית לנציגי הוועדה למינוי שופטים, שנגרם לטענת גורמים בליכוד עקב התעקשותה של ח"כ טלי גוטליב שלא להסיר את מועמדותה, התראיינה הערב ח"כ קטי שטרית באולפן ריקלין ושות' בערוץ 14.
לח"כ שטרית בטן מלאה על יריבתה ח"כ גוטליב: "היא חוצפנית, היא לא שייכת לליכוד", צעקה קטי שטרית בשידור, "מלכתחילה היא פגעה במפלגה". עוד ציינה שטרית בדבריה: "היה לנו מודיעין שבאופוזיציה היו מצביעים לטלי גוטליב כדי שמועמד הקואליציה יצחק קרויזר ייפול. ידענו מראש גם שגנץ יפוצץ את השיחות בבית הנשיא".
 
דבריה של שטרית באים לא רק על רקע מאורעות היום בהם כיכבה ח"כ גוטליב. בחודש שעבר נחשפו בחדשות 12 הקלטות מתוך ישיבת סיעת הליכוד, בה התווכחו השתיים בטונים גבוהים בנוגע להמשך חקיקת המהפכה המשפטית. ח"כ שטרית, המשתתפת בשיחות בבית הנשיא, רמזה לדברי שאמרה ח"כ גוטליב לגבי הרפורמה וציינה: "מי שמתראיין אומר שהרפורמה מתה, זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות".
 
טלי גוטליב, שהבינה כי מדובר בה, קטעה את שטרית בצעקות: "הגברת איננה מייצגת אותי, אין לך שום השכלה משפטית, אין לך שום ידע, ואת חושבת שבנימוס תובילי את עם ישראל לטוב".
תוצאות ההצבעה היום קבעו כי ח"כ קארין אלהרר מיש עתיד נבחרה כנציגת האופוזיציה עם 58 קולות שתמכו לעומת 56 שהתנגדו - מה שאומר שלפחות 4 מחברי הקואליציה הצביעו בעד חברת הכנסת מיש עתיד. ח"כ גוטליב, לעומתה קיבלה 15 קולות בלבד. הצבעה נוספת לבחירת נציג הקואליציה צפויה בחודש הבא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת???
    אזרח ותיק 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קטי, לכו תעשו פריימריז עכשיו, ותופתעו כמה קולות תקבל לעומתך, גם הגיבוי של ביבי לא תוסיף.
    סגור