בארץ

אורנה ברביבאי בדרך לעיריית תל אביב? "אתפטר מהכנסת אם אתמודד"

ברביבאי קיימה סדרת פגישות שהובילו אותה לשקול את ההתמודדות בכובד ראש; עומדת לזכותה התמיכה הגדולה בבחירות הארציות למפלגה
מערכת ice | 
אורנה ברביבאי, רון חולדאי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
על רקע דיווחים בחודש שעבר על כך שמספר 2 ביש עתיד, ח"כ אורנה ברביבאי, שוקלת להתמודד לראשות עיריית תל אביב, ראש אכ"א לשעבר הבהירה בראיון לניב רסקין היום (שני) כי אם תעשה זאת, תפטר מהכנסת.
"אני בוחנת את ההתמודדות ברצינות רבה. צריך לבדוק את המשמעויות. כשאחליט, אבוא ואגיד. אני צריכה לוודא שאנחנו עושים את הדברים נכון. זו החלטה משמעותית", אמרה ברביבאי.

"בהנחה שאני הולכת לראשות עיר, אתפטר מהכנסת. זה צריך להיות ברור. מבחינתי, זה תנאי אתי. כמספר שתיים ביש עתיד, מבחינתי החוויה הזאת של להשתייך ליש עתיד בראשות לפיד היא משמעותית מאוד. ועדיין, לכשזה יקרה, אם וכאשר, אין ספק שלא אשאר ואדלג בין שני עולמות תוכן שמחייבים טוטאליות מלאה כאן ושם".
באפיר דווח כי ברביבאי קיימה סדרת פגישות שהובילו אותה לשקול את ההתמודדות בכובד ראש. עומדת לזכותה של ברביבאי התמיכה הגדולה בבחירות הארציות למפלגה.
כאמור, הבחירות המוניציפליות צפויות להיערך ב-31 באוקטובר וראש העיר המכהן רון חולדאי מתכנן להתמודד לקדנציה נוספת בראשות עיריית תל אביב. יש לציין כי גם מנהל בית החולים איכילוב פרופ' רוני גמזו רמז לאחרונה כי בכוונתו להתמודד לראשות העיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה