עסקי ספורט

דני אבדיה בצעד ענק לקריירה: זה המהלך העסקי החדש

הכדורסלן דני אבדיה, המשחק בקבוצת פורטלנד טרייל בלייזרס מליגת ה-NBA ובנבחרת ישראל בכדורסל, השיק לאחרונה את מותג החלבון החדש שלו TURBO - כעת שחקן הכדורסל במהלך עסקי נוסף
מערכת ice | 
דני אבדיה (צילום shutterstock, אינסטגרם/ deniavdia8)
הכדורסלן דני אבדיה, המשחק בקבוצת פורטלנד טרייל בלייזרס מליגת ה-NBA ובנבחרת ישראל בכדורסל, נחשב לאחד מהספורטאים המובילים והמוערכים במדינה. הכדורסלן עלה לאחרונה לכותרות בעקבות מותג החלבון החדש שהשיק, המכונה TURBO, וכעת עולה לכותרות שוב, בצעד עסקי נוסף.
מנכ"ל חברת Raito שעומדת מאחורי השקת הגלידות של כוכב ה-NBA, מיכאל אוסדון, התראיין בפודקאסט "פראשטק" של עמרי ברק ויואב צוקר, חשף כי בקרוב יצאו מוצרים נוספים של הכדורסלן שסוחף את הרשת בימים האחרונים. לאחר ההשקה הקודמת של הכדורסלן הישראלי, שראתה הצלחה רבה - כעת כוכב הענק במהלך עסקי נוסף.
"עם דני אנחנו ממש עוד כמה שבועות מוציאים עוד קטגוריה. כל תקופה נוציא משהו חדש. בסוף הגלידה מהווה דבר אחד בחווית צריכת החלבון ואנחנו רוצים להיות חלק מהחוויה היומיומית. אז פעם אחת תקנה מוצר X ומוצר Y, אבל בסוף, כצרכן קצה, אנחנו נפגוש אותך לפחות פעם לפעמיים בשבוע. כרגע אנחנו רק בשוק הישראלי". 
אין ספק שהכדורסלן הישראלי יודע לככב גם על מגרש הכדורסל וגם במגרש העסקים. בגיל 24 בלבד, הכוכב כבר הספיק להשיק מוצרים משל עצמו ולתפוס את עיניהם של הצופים בעולם הספורט - עם הישגים מרשימים בשני האספקטים של הקריירה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה