בארץ

טילים גם על תל אביב: הירי מעזה מכסה את ישראל

הופעלה התרעה בעיר תל אביב ובמרחב גוש דן, כאשר תושבי ראשון לציון גם הודיעו כי במרחב שלהם נשמעה אזעקה. הירי כבר הגיע עד אשדוד ואשקלון לפני כן וכעת מגיעה אפילו צפונה מכך.
מערכת ice |  2
מבצע "עלות השחר" (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בפעם הראשונה מאז שמבצע 'מגן וחץ' יצא לדרך, הופעלה לפני כשעה התרעה בעיר שדרות ובמרחב עוטף עזה ולאחר כמה דקות גם באשקלון. לפני מספר דקות הירי התרחב והגיע עד המרכז, כולל לתל אביב שם הושמעו אזעקות.
על פי דיווח ראשוני, הופעלה התרעה בעיר תל אביב ובמרחב גוש דן, כאשר תושבי ראשון לציון גם הודיעו כי במרחב שלהם נשמעה אזעקה. הירי כבר הגיע עד אשדוד ואשקלון לפני כן וכעת מגיעה אפילו צפונה מכך..
בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בגזרת שדרות ואשקלון: במוקד 101 של מגן דוד אדום לא התקבלו קריאות על נפגעים. ראש הממשלה נתניהו קיבל עדכון ברגע התקיפה האחרונה ברצועת עזה, כאשר הוא מתעדכן ע"י מזכירו הצבאי אלוף אבי גיל.

הציבור בטווח האפס ועד 40 ק״מ מגבול רצועת עזה צריך להיות ליד מרחב מוגן לפחות בשעות הקרובות. הערכה בצה״ל שהגא״פ ינסה לממש שיגורי רקטות עוד מספר פעמים. היו ניסיונות לשגר טילי נ"ט על רכבים של צה"ל.
צה״ל ירחיב את ציד חוליות שיגור ותשתיות שיגור של הגא״פ . מרכז האש של פיקוד דרום בפיקוד אל״מ י׳ , עובר להילוך גבוה. אי אפשר להתנתק מהתחושה שצה״ל יוצא לבמע גירוי של הגא״פ אחרי 36 שעות שבהןמ לא הגיב אבל דובר צה״ל תא״ל דניאל הגרי דחה את הטענות ואמר כי הגא״פ החל לשלח חוליות שיגור...
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרכז הארץ
    ארז 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי נבין קצת כמה הם סובלים בדרום. אז במקום להיות אפתי צריך להתחיל להתפלל על תושבי הדרום
    סגור
  • 1.
    תל אביב זה לא כל מדינת ישראל יהירים שכמותכם
    א 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אוי אוי אוי ירד ערך הנדל"ן בתל אביב
    סגור