בארץ

אדלשטיין מגבה את נתניהו: "לשנות את המשוואה מול עזה"

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין משגר מסר של גיבוי לנתניהו לקראת המערכה בעזה: "מחזק את ידי כוחות הביטחון על פעולה אמיצה ומקצועית שנועדה לשנות את המשוואה. חשוב שידעו בעזה שלא יוכלו להסתתר. בטוח שנשיג את מטרותינו מולם"
דוד זולדן | 
יולי אדלשטיין, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון, של ועדת הכספים וועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין התכנסה היום והביעה תמיכה במהלכי הממשלה בזירה הדרומית. בתחילת הדיון נשא יו"ר הוועדה,  ח"כ יולי אדלשטיין דברים ואמר: "בשם כל חברי הוועדה, אני שולח מכאן את ברכותינו ומחזק את ידי צה"ל וזרועות הביטחון על הפעולה האמיצה והמקצועית, שנועדה לשנות את המשוואה מול עזה, ודאי מול הג'יהאד האסלאמי".
אדלשטיין הבהיר כי "אנחנו כבר הוכחנו בעבר שאנחנו עובדים באופן מקצועי ומנסים בכל דרך אפשרית להימנע מפגיעה בחפים מפשע. זה לא מדע מדויק ולפעמים גם זה קורה, וזה קורה בראש ובראשונה מכיוון שהמחבלים הארורים מוצאים כל דרך להסתתר מאחורי ילדים, נשים וחפים מפשע. חשוב שהם ידעו שאין שום תעודת ביטוח ושהם לא יוכלו להסתתר כי ידה הארוכה של צה"ל וכוחות הביטחון תשיג אותם".
אדלשטיין הדגיש כי "אני סמוך ובטוח שנשיג את המטרות שלנו בעזה ומכאן נעבור לסקירות העדכניות ביותר על המצב כדי שחברי הוועדה ישמעו מה שקורה ומיד לאחר מכן נעבור לדיון מסכם על תקציב הביטחון לשנים 23-24".

המשך הדיון היה חסוי. בתחילתו נתן סגן הרמטכ"ל סקירה מבצעית קצרה על אירועי הלילה ועל ההיערכות האפשרית להמשך, ולאחר מכן החלה הסקירה המסכמת על הצעת תקציב הביטחון של כלל גורמי מערכת הביטחון.
כעת, לאחר דיון מסכם זה, חברי הוועדה המשותפת יקיימו ביניהם שיח על תקציב הביטחון שהוצג להם בדיונים, לכל אורך השבועות האחרונים, עד לדיון בו תתקיים ההצבעה על הצעת התקציב עצמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה