בארץ

המשרד להגנת הסביבה ידון בתוכנית להתמודדות עם שיטפונות

המשרד להגנת הסביבה, בשיתוף אגמא (המרכז לאגני היקוות , נגר ונחלים), מודיעים על כינוסה של הוועידה השנתית לנחלים. הוועידה תתכנס היום (חמישי) במרכז JONAH במלון ורט, נתניה, ותתמקד הפעם בתוכנית "שער המפרץ"
מערכת ice | 
שיטפונות בנגב (צילום רשות הטבע והגנים)
המשרד להגנת הסביבה, בשיתוף אגמא (המרכז לאגני היקוות , נגר ונחלים), מודיעים על כינוסה של הוועידה השנתית לנחלים. הוועידה תתכנס היום (חמישי) במרכז JONAH במלון ורט, נתניה, ותתמקד הפעם בתוכנית "שער המפרץ".
התוכנית כוללת היערכות והתמודדות של המדינה עם אירועי שיטפונות והצפות קיצוניים, בחשיבות שכבת המים בתוכניות המתאר הארציות המקודמות כעת במוסדות התכנון ומקומם של הנחלים בארץ ביחס לנושא, לצד אתגרים והזדמנויות שהנחלים מהווים בשמירה על השטחים הפתוחים ובתכנון עירוני מקיים לטבע ובני האדם.
בוועידה יפגשו כלל אנשי המקצוע הפועלים בתחום ובמרחב הנחלים, והיא משמשת כאירוע שיא לכל העוסקים בתכנון, בשיקום ושימור הנחלים, בניהול סיכוני הצפות ושיטפונות ובניהול הנגר בישראל.
אגמא, השותפה לכינוס, נוסדה על ידי המשרד להגנת הסביבה, משרד החקלאות, רט"ג, יד הנדיב והאגודה הישראלית לאקולוגיה. אגמא משמשת כמרכז ידע לאגני היקוות ונחלים, לקהל הרחב ולאנשי מקצוע העוסקים בהיבטים השונים שצוינו מעלה, לצד ניהול נגר, איכות מים, סביבה, אקולוגיה ועוד.
כזכור, הנושא בו תעסוק השנה הוועידה הוא אחד הנושאים הבוערים ביותר בשנים האחרונות. לאור הפגיעה בסביבה אנו חווים מדי שנה מזג אוויר מטלטל וקיצוני יותר שכולל, בין היתר, שיטפונות והצפות. אף שחודש שעבר בישר את בואו של האביב, עדיין חווינו רצף של שיטפונות שגבו את חייהם של זוג אחים בדרום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה