בארץ

הדרדרות ביחסים? הנגבי: "אם לא הרפורמה, נתניהו היה בבית הלבן"

ראש המל"ל צחי הנגבי בנוגע להזמנה האמריקאית לביקור נתניהו בארה"ב שלא מגיעה: "ברור לי שאם לא הייתה רפורמה משפטית - נתניהו היה כבר בבית הלבן"
מערכת ice |  2
צחי הנגבי, בנימין נתניהו (צילום ויקיפדיה/ חיים זך-לעמ, פלאש 90/ תומר נויברג)
ראש המל"ל צחי הנגבי, התראיין אתמול (שישי) לאולפן שישי והתייחס למתיחות ביחסים בין ישראל לבין ארצות הברית על רקע הרפורמה המשפטית. כמו כן, הנגבי התייחס להזמנה האמריקאית לביקור לנתניהו שלא מגיעה אליו, ארבעה חודשים מאז שהחל את כהונתו.
הנגבי אמר:  "ברור לי שאם לא הייתה רפורמה משפטית - נתניהו היה כבר בבית הלבן", אמר הנגבי. "האם ביקור כזה הוא בעל רלוונטיות? לא. מערכת היחסים הדוקה ביותר". הנגבי הוסיף ואמר כי: "מעולם לא היו יחסים אינטימיים בין ישראל לארה"ב בכל התחומים - כמו היום. ביידן שולח כל הזמן לישראל את בכירי הממשל האמריקני". 
הנגבי עוד התייחס לתעוזה ולרצון הגובר אצל אויבנו מאז שהתחילה המתיחות במדינה על הרפורמה המשפטית: "יש תעוזה והתרסה גוברת והולכת אצל כלל הזירות מסביבנו מתוך תחושה שמדינת ישראל מתפוררת".
ראש המל"ל התייחס לסוגיה האיראנית ואמר: "איראן במצוקה, היא כמה שנים לא מצליחה להגיב על מכות שהיא סופגת מישראל. אפס הצלחה מעשית", טען הנגבי. "היא למעשה מבודדת, ומה שקורה בתקופה האחרונה היא רואה שישראל מכתרת אותה, בעזרת קידום היחסים עם מרוקו ואיחוד האמירויות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    החדשות הן שהנגבי התחיל לדבר אמת (ל"ת)
    יאיא 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האיראנים יכניסו לנו בסוף .הם
    הבורר 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם יזמינו את המצבה על הקבר של המדינה .
    סגור