בארץ

באמצע יום הזיכרון: צה"ל בטעות הודיע על הקפצת חירום

צה"ל שלח בטעות הודעות לחיילים על "נכס לאומי אמת" (נכס"ל) - הקוד להקפצת חירום של כוחות מילואים; מהצה"ל נמסר כי אלו הודעות שווא וכי לא ברור עדיין מה גרם לתקלה
מערכת ice | 
חיילים (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
בצל המתיחות הביטחונית ובאמצע אירועי יום הזיכרון, צה"ל שלח בטעות הודעות לחיילים על "נכס לאומי אמת" (נכס"ל) - הקוד להקפצת חירום של כוחות מילואים. מהצה"ל נמסר כי אלו הודעות שווא וכי לא ברור עדיין מה גרם לתקלה. 
"אמת, אמת, אמת הופעל 'נכס"ל' מצב חירום אמת ביחידתך, עליך לדווח על מיקומך באופן מיידי יש לשים לב להנחיית מפקדים בדבר התייצבות ביחידה", נאמר בהודעה. 

כאמור, יום הזיכרון השנה מתקיים בצל המתיחות הביטחונית וגל של פיגועי טרור כמעט יומיים. 
מוקדם יותר היום, גבר צעיר בן 28 נפגע בידו בצומת המשטרה הבריטית בבנימין לאחר שבוצע ירי לעברו ממונית פלסטינית חולפת. בעת זו מתקיים מרדף אחר היורה שנמלט. מסתמן כי הפצוע נמצא בהכרה ומקבל טיפול. לאחר שהיו הערכות בלבד, כעת מאושר כי אכן מדובר בפיגוע ירי ולא רק חשד. על פי הערכות נוספת, הפצוע היה חלק מקבוצה שקיימה ריצה לזכר הנופלים.
אמש נפצעו שישה אנשים בפיגוע בירושלים, מצבו של אחד מהם עדיין (קשיש בן כ-80) עדיין מוגדר קשה והוא מקבל טיפול במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה בעיר. התברר כי המחבל הוא גבר בן 39 משכונת בית צפאפא בירשולים, בעל תעודת זהות כחולה ואב לילדים. המחבל נסע ברכבו והאיץ לכיוון הולכי הרגל במקום. לאחר שפצע שישה, הוא נוטרל על ידי אחד העוברים והשבים שנשא נשק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה