בארץ

צפו: רבקה מיכאלי ויאיר ניצני במחווה מרגשת לשורדי השואה

השניים התגייסו לקמפיין של עמותת 'למענם' - רופאות ורופאים למען שורדי שואה, במטרה להגיע לשורדי שואה נוספים ולהעניק להם טיפול רפואי מקצועי ונגיש ללא עלות
מערכת ice | 
רבקה מיכאלי (צילום תאגיד המחזור אלה)
לקראת יום השואה, נרתמו רבקה מיכאלי ויאיר ניצני לקמפיין של עמותת 'למענם' - רופאות ורופאים למען שורדי שואה, במטרה להגיע לשורדי שואה נוספים ולהעניק להם טיפול רפואי מקצועי ונגיש ללא עלות.
עמותת 'למענם' - רופאות ורופאים למען שורדי שואה, מעניקה שירותי רפואת מומחים מונגשת ומקצועית לשורדי שואה שבשל מצבם הפיזי או הנפשי נמנעים מבדיקות רפואיות או טיפולים רפואיים בשגרה. העמותה, באמצעות הרופאים המתנדבים, מסייעת בביקורי בית, קיצור תורים, סיוע בבירוקרטיה רפואית, ליווי לבדיקות ועוד.
עמותת 'למענם' מעניקה רפואה איכותית, זמינה, אישית וללא עלות לכל שורדי השואה החיים בישראל, בכל רחבי הארץ. העמותה מונה יותר מאלף מתנדבים, רופאות ורופאים מומחים בכל התחומים, המעניקים מענה רפואי ראוי ומכובד לשורדים. רבקה מיכאלי ציינה בדבריה בקמפיין כי "היום שורד שואה בגיל מבוגר, אפילו יותר ממני, צריך להמתין שעות ולהגיע למרפאות מרוחקות, אותי זה לא מצחיק".
 
העמותה הוקמה באפריל 2020 על ידי ד"ר תמרה קוליץ, יו"ר העמותה, שזיהתה את הצורך, שבלט עוד יותר עם התפרצות מגפת הקורונה, לשירותי רפואה להם זקוקים שורדי השואה בבתיהם. בשלוש השנים האחרונות העמותה סייעה לכ-3,000 שורדי שואה ומטרתה להגיע לרבים נוספים שזקוקים לסיוע ובמטרה להקל על משפחותיהם בכל הקשור לשירותים הרפואיים להם זקוקים.
יאיר ניצני בדבריו בסרטון: "קביעת תורים אונליין לא מתאימה לגילים המבוגרים, לעברית הקש אחת, מיקומך בתור 300. ספרו על למענם לחברים, לשכנים לאנשים בעבודה. תודה רבה, יאיר, דור שני".
 
מנכ"לית עמותת 'למענם', חדוה מונטיאס ציינה כי: "מטרתנו בקמפיין הזה היא להגיע לעוד שורדות ושורדים ולהעניק להם את השירות הרפואי הנגיש והטוב ביותר. שורדי שואה רבים מוותרים על בדיקות וטיפולים רפואיים ומזניחים עצמם רפואית. מטרתנו היא להגיע לכמה שיותר שורדים על מנת שכולם יקבלו טיפול רפואי מקצועי, איכותי ונגיש".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה