בארץ

מזעזע: אם המשפחה מהפיגוע בבקעת הירדן מתה מפצעיה

לאחר שרק אמש הובאו למנוחות האחיות מאיה די ז"ל בת ה-20 ורינה די ז"ל בת ה-15 שנרצחו בפיגוע הירי המזעזע בבקעת הירדן, נקבע גם מותה של אם המשפחה, לוסי די, שמתה מפצעיה לאחר שנפגעה בצורה אנושה וטופלה מיום שישי בבית החולים הדסה עין כרם
מערכת ice | 
אמבולנס (צילום אוראל כהן)
ההסלמה במדינת ישראל בימים האחרונים נמשכת בכל הגזרות, כאשר אחרי פיגוע הירי המחריד בבקעת הירדן ביום שישי האחרון, בו נקבע מותן של מאיה די ז"ל בת ה-20 ואחותה הקטנה רינה די ז"ל בת ה-15, היום (שני) הגיעה בשורה נוראית מכיוון בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כאשר גם אם המשפחה, לוסי די, מתה מפצעיה לאחר שנפצעה בצורה אנושה בפיגוע הרצחני, זאת פחות מיממה לאחר בנותיה נקברו רק אתמול.
תחילה היו דיווחים על כך שמדובר בתאונת דרכים קשה, אך כשכוחות הביטחון הגיעו לזירה הם הבינו כי מדובר בפיגוע ירי קשה מאוד, אחרי שזיהו את סימני הירי ברכב. מסוק נחת במקום כדי לאסוף את הגופות ואת הפצועה קשה, האם, שמותה נקבע בבית החולים. מדובר בשלוש נשים בנות אותה משפחה כאמור, אם ושתי בנותיה. עדיין לא ברור כמה מחבלים מעורבים בפיגוע, אך על פי דיווחים בכלי התקשורת בישראל, מדובר על רכב בו מחבל אחד או שניים, שעקף את המכונית של המשפחה, הוריד אותן מהכביש, ירה לעברן ונמלט מהמקום, כאשר כוחות הביטחון מבצעים חיפושים נרחבים כדי לנהל מרדף ולמצוא את המחבל.
מאוחר יותר התברר גודל הזוועה, כאשר נודע כי אב המשפחה נסע רב אחד לפני בנותיו ואשתו, כאשר אחרי שהמחבל ביצע את הרצח המחריד ונמלט, הוא השתתף בניסיונות ההחייאה שלא צלחו, ובצער רב, לאחר שמותן של שתי הבנות נקבע עוד בזירה, גם אם המשפחה הלכה לעולמה לאחר שמתה מפצעיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה