בארץ

קטטה אלימה בירושלים: חמישה פצועים בעקבות אירוע ירי

בצל המתיחות הביטחונית, אירוע ירי על רקע פלילי התרחש הלילה והרים על הרגליים שתי שכונות בירושלים. לפי מד"א היו חמישה פצועים במקום מהירי
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בצל המתיחות הביטחונית בכל רחבי הארץ, הלילה (ראשון) התרחשה קטטה אלימה בשכונת בית צפאפא בירושלים על רקע פלילי. עם זאת, האירוע, הקפיץ את כל השכונה המבוהלת והמקרה אף גלש לשכונה המקבילה, גילה.
לפי עדויות תושבי השכונה, צעיר מאזור צור באהר הגיע למקום והפריע לתושבים היות שהשתולל והרעיש עם טרקטורון שבבעלותו. התושבים הזועמים יצאו כדי להתעמת עימו, אך במקום התפתחה קטטה אלימה. הצעיר חזר לאחר מכן עם מספר אנשים נוספים וחמושים שפתחו בירי על התושבים.
חובשי מד"א שהגיעו למקום העידו כי היו חמישה פצועים מהירי, בהם צעיר בשנות ה-20 לחייו שנמצא במצב קשה ואדם בשנות ה-30 לחייו שנמצא במצב קל.
כאמור האירוע מגיע בצל מצב ביטחוני מתוח ולא פשוט עבור אזרחי המדינה. בערב שבת התרחש פיגוע באזור הדרומי של הטיילת בתל־אביב שכלל אירוע דריסה וגם ירי. באירוע הקשה הלך לעולמו תייר מאיטליה ונפצעו שישה תיירים נוספים. בבוקר של אותו יום התרחש פיגוע דריסה רצחני בצפון המדינה. שתי צעירות אחיות נרצחו באירוע, אימן עדיין נאבקת על חייה בבית החולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה