בארץ

פרשת גור האריות אבו מאלק: החשודים לא יעמדו לדין

לאחר כחודשיים של חקירה בנושא הברחת גור האריות "אבו מאלק", המשטרה הגיעה למבוי סתום ומתברר כי לא יוגש כתב אישום ואף אחד מהחשודים כנראה לא יועמד לדין
מערכת ice | 
אריות (צילום פייסבוק)
לפני כחודשיים נמצא גור אריות ביחידת דיור ברמת גן, לאחר שכמובן הוחזק בצורה בלתי חוקית. הפרשה הסעירה את המדינה וגילתה רשת רחבה העוסקת בהברחות של בעלי חיים חסרי אונים. כעת לאחר חקירה מאומצת מתברר כי היא הגיעה למבוי סתום.
לפי דיווח במאקו, איש מהמעורבים לא יעמוד לדין היות שהחשודים שומרים על שתיקה. למרות זאת, כעת התברר בכל זאת מהיכן הוברח הגור. על פי הערכות הגור הוברח לשטחי המדינה דרך מעבר הגבול עם ירדן. אחד המבריחים אמר כי קיבל את הגור ממבריחים ירדניים ולאחר שהוא הועבר בקופסה דרך הגדר הוא הוברח פנימה לשטחים בדואיים.
לטענתו המבריחים שילמו על הגור כ-25 אלף שקלים ועל מנת להרוויח הם ניסו למכור אותו ב-150 אלף שקלים. באופן לא ממש מפתיע הם גילו כי אין ממש ביקוש לגור אריות ולכן הורידו את המחיר ל-70 אלף שקלים - מה שלא כל כך עזר להם. הוא מעיד כי הבינו שעשו טעות ולכן חיפשו להיפטר ממנו בכל דרך.
לאחר מכן הם הצליחו למכור את הגור המסכן במחיר הנמוך שננקב לעבריינים ממרכז הארץ שלקחו אותו לרמת גן, עד שהמשטרה הצליחה לאתר את בעל החיים.
כזכור, גור האריות נמצא על ידי בלשי משמר הגבול ופקחי רשות הטבע והגנים, בדירת מסתור במרכז הארץ. הגור שנמצא על ידי הבלשים מכונה "אבו מאלק" וסרטונים רבים שלו צולמו על ידי האנשים שסחרו בו ואותם סרטונים והועלו לרשתות החברתיות. הגור הועבר לטיפול רפואי וכעת מטופל על ידי פקחים של רשות הטבע והגנים.
 
@m0hameed1_ #אבו_מאלק#😂😂😂#🔥😂 ♬ الصوت الأصلي - ابو جاسم
 
@ibrahem_issa #אבו_מאלק_מלך #אריה #עין #משטרה #אבו_מאלק #מי_רוצה_לשחק_עם_אבומאלק ♬ DESPECHÁ - מתוך המצעד הבינלאומי השנתי של גלגלצ 2022 - Noa Kirel
רק לאחרונה הודיעה המשטרה על חיפושים אחר קוף כבן 5 מסוג למור צווארון אדום, שיצא בשעות הערב לבדוק את הפארק הלאומי הסמוך לספארי. צוות מהספארי ערך חיפושים בפארק הלאומי. כאשר מצאו הוא הוחזר אל חצר הספארי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה