בארץ

משרד לקידום מעמד האישה? זו השרה שתעמוד בראשו

בהודעה חדשה ומפתיעה למדי נודע כי מאי גולן, שרה ללא תיק במשרד ראש הממשלה, תשנה את הסטטוס שלה כבר ביום ראשון ותהפוך לשרה של משרד חדש בישראל: המשרד לקידום מעמד האישה
מערכת ice | 
מאי גולן ובנימין נתניהו (צילום דוברות הכנסת, דני שם טוב)
אחרי שמספר חודשים כיהנה במשרד ראש הממשלה כשרה ללא תיק, היום (שישי) נודע כי מאי גולן מהליכוד תהפוך לשרה של משרד חדש: המשרד לקידום מעמד האישה. על פי הערכות גולן תמונה כבר ביום ראשון הקרוב לשרה במסגרת זו, אף שכבר בעת זו קיים ריבוי תיקים בממשלה.
לפי הבקשה שהוגשה יועברו סמכויות מהמשרד של עמיחי שיקלי, המשרד לשיוויון חברתי אל המשרד החדש של כגולן. במסגרת הבקשה לא פורט מה בדיוק מטרת המשרד מעבר לשמו, כיצד הוא יפעל ומה סל המטרות שלו. עם זאת, צוין כי המשרד יקבל אחריות על הרשות לקידום מעמד האישה וכי יוקם צוות בראשית שיקלי וגולן. הצוות שיוקם יגיש לשרים תוך חודש וצי את המלצותיו באשר לאופן הפעלת המשרד.
ברגע זה אולי כדאי לציין כי השרה גולן הייתה בין חברי הכנסת שהצביעו נגד אישור חוק האיזוק האלקטרוני שמטרתו להגן על נשים מפני גברים אלימים בעזרת ניטור מיקומם של כל אחד.
בתחילת החודש גולן עוררה סערה לאחר שעלתה על דוכן הנואמים בכנסת והפנתה לשרה מירב בן ארי את המילים הבאות: "יום ולילה את מקרקרת, קרקרנית, קוקוריקו, מה עם הצ'קלקלה? הסגנון שלך הוא הנחות ביותר, הירוד ביותר. קוקוריקו, זה מה שאת, תרנגולת קרקרנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה