בארץ

ארגון הלהט"ב נגד מחנה הימין: "אנחנו אזרחים סוג ב'"

ארגון חוש״ן-חינוך ושינוי יצא בקמפיין נגד לקמפיין הימין של "אזרחים סוג ב'" שהתחיל אחרי חקיקת הרפורמה נעצרה
מערכת ice | 
קמפיין חושן (צילום חושן)
ארגון חוש״ן-חינוך ושינוי, ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה, יצא בקמפיין נגד לקמפיין הימין על עצירת חקיקית הרפורמה המשפטית. בקמפיין של חושן מופיע הכיתוב ״אזרחים סוג ב׳. שומרים על הדמוקרטיה. דורשים שוויון״. 
מחושן נמסר: "מאז אתמול אנחנו רואים ניסיון להציג אנשים כאזרחים סוג ב׳ במדינה שלנו, רק כי לא נותנים להם להשליט דיקטטורה במדינת ישראל.
אז קצת גיחכנו לעצמנו, ואמרנו שאולי נעביר שיעור קטן במה זה להיות באמת אזרחים ואזרחיות סוג ב׳ במדינת ישראל, כי לנו יש עשרות שנים של ניסיון ונשמח לחלוק מהידע שלנו (בכל זאת, ארגון חינוך).
להיות אזרחים סוג ב׳ זה לא להיות שווי זכויות במדינה שלנו. זה לא להיות מוגנים מפני אפליה כשאנחנו מחפשים ומחפשות דירה לגור בה. זה לא להיות יכולים להתחתן במדינה שלנו. זה שההורות שלנו לא תהיה מוכרת כשהילדים והילדות שלנו מגיעים לעולם. זה עד לפני 35 שנים להיות מחוץ לחוק רק בגלל מי שאתה. זה שמאז הבחירות האלימות והלהט״בופוביה בעליה כל כך גדולה, שמפחיד להסתובב ברחובות. 
תנו לנו להגיד לכם, מגישי ערוץ 14 וכל מי שמנסה לנכס לעצמו דיכויים בחברה הישראלית, זה לא כל כך אטרקטיבי להיות אזרח או אזרחית סוג ב׳. יש לנו ניסיון בזה ואנחנו לא כל כך ממליצים. 
אז אנחנו סיימנו. סיימנו להיות סוג ב׳ במדינה שלנו. סיימנו לדבר על פשרות שמתפשרות על ההגנה שלנו ועל הזכויות שלנו. סיימנו לשתוק.
לא נסכים יותר להיות אזרחים ואזרחיות סוג ב׳! לכן נשמור על הדמוקרטיה ונדרוש שוויון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה