בארץ

דובי אמיתי, יו"ר המגזר העסקי דורש: "להחזיר מיידית את גלנט לתפקיד"

"אני קורא גם לרוה"מ - לא מפקירים פצועים בשטח בשום סיטואציה. שר הביטחון עשה מהלך למען מדינת ישראל, ואני קורא לרוה"מ להחזיר מיידית את יואב גלנט לתפקיד. יואב לא נפקיר אותך. עם שלם מאחוריך. אתה דוגמא ומופת . מצדיע לך", אמר אמיתי במסיבת העיתונאים
מערכת ice | 
דובי אמיתי (צילום יחצ)
בפעם הראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל, המגזר העסקי ביחד עם ההסתדרות והשלטון המקומי, משלבים כוחות על מנת להציל את המדינה מהכאוס הנורא. דובי אמיתי, יו״ר נשיאות המגזר העסקי במסיבת העיתונאים של המגזר העסקי וההסתדרות החדשה שהתקיימה הערב (שני): ״הצעד הזה נועד כדי להוציא את החברה הישראלית מהקרע והשבר הכי גדול שהיה כאן מאז מלחמת יום כיפור".
הוא המשיך: "אנו כאן כדי לקרוא לכל ראשי המפלגות מכל הסיעות, אופוזיציה וקואליציה - כנסו לחדר, האחריות היא עליכם! תעצרו את הכאוס הזה עכשיו, עצרו היום את החקיקה וכנסו להידברות עד שיצא עשן לבן. אני קורא גם לרוה"מ - לא מפקירים פצועים בשטח בשום סיטואציה. שר הביטחון עשה מהלך למען מדינת ישראל, ואני קורא לרוה"מ להחזיר מיידית את יואב גלנט לתפקיד. יואב לא נפקיר אותך. עם שלם מאחוריך. אתה דוגמא ומופת . מצדיע לך".
"ולציבור אני מבטיח, בשם כל הארגונים ובשם כל המעסיקים אנחנו כאן עם כל האחריות על מנת לאחות את השברים בכל העוצמה ובכל הכוח שלנו", סיכם אמיתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה