בארץ

יו"ר איגוד ההייטק הישראלי דורש: "ביטול מוחלט של הרפורמה"

על רקע השביתה הכללית במשק עליה הכריז יו"ר ההסתדרות, יו"ר איגוד ההייטק הישראלי, מריאן כהן, דורש לעצור את החקיקה ולבטל את הרפורמה
מערכת ice | 
מריאן כהן (צילום סיון פרג')
פיטוריו של שר הביטחון, יואב גלנט, כנראה היו צעד אחד רחוק מדי לראש הממשלה, בנימין נתניהו. לאחר שעשרות אלפי ישראלים יצאו למחות אתמול (ראשון) בלילה ברחבי הארץ כנגד המהלך וכנגד הרפורמה המשפטית, הרוחות מסרבות להירגע.
יו"ר איגוד ההייטק הישראלי, מריאן כהן, תקף: "אתמול בלילה נחצה קו אדום נוסף שהוא מבחינתו הקו האחרון שמפריד בינינו לבין התהום. אנחנו לא נקבל את הזה. אם ראש הממשלה לא יעצור, אנחנו נעצור את המהלך".

על רקע השביתה הכוללת במשק עליה הכריז יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, כהן עצמו מנסה להיות יותר אופטימי ואמר "נותרה בנו תקווה קטנה ואחרונה שאולי ראש הממשלה יתעשת. אנחנו לא מציעים ולא ממליצים, אנחנו דורשים. ראש הממשלה. זו אחריותך! מבחינתנו מדובר לא על דחייה אלא על ביטול מוחלט של הרפורמה המופרכת שהביאה אותנו לסף תהום: כלכלית, חברתית וביטחונית".
כזכור, חברות ההייטק היו מראשונות המוחים כנגד הרפורמה המשפטית ובתחילה הוא זכו לביקורת על קריאות חוזרות ונשנות להוציא כספים מהמדינה. מאז המחאה רק הלכה וגדלה והיום נראה כי היא הגיעה לשיאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה