בארץ

השר שיקלי מפתיע: "להיענות לקריאתו של בני גנץ"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שהחליט על עצירת החקיקה מקבל גיבוי מהשר עמיחי שיקלי שתומך במהלך
דוד זולדן |  1
בני גנץ, עמיחי שיקלי, מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ נועם רבקין פנטון, יונתן זינדל, תומר נויברג)
שר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי משגר מסר של גיבוי לרה"מ נתניהו נוכח החלטתו הדרמטית לעצור את החקיקה: ״צריך להודות, ביושר – טעינו בניווט! זה קורה גם לנווטים המנוסים והטובים ביותר. טעינו, לא בזיהוי הצורך הבוער ברפורמה, היא חיונית מאי פעם, אלא באופן ביצועה. אני מציע להיענות לקריאתו של בני גנץ שנראה שמגיעה מכוונה כנה ונקייה, לשרטט מפת דרכים מחודשת להמשך החקיקה, להציג אותה לציבור ולקבוע מראש כללי משחק שיביאו לידי ביטוי ברור את הכרעת העם שיצא לבחירות בפעם החמישית״.
טלטלה בממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו יודיע הבוקר בשעה 10:30 על עצירת הרפורמה המשפטית. קודם לכן, נתניהו יכנס את ראשי סיעות הקואליציה וינמק את הסיבות להחלטתו. על פי סיכום מוקדם, החוק לשינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים יאושר במהלך הבוקר בוועדת חוקה, ולאחר מכן נתניהו יודיע על עצירת התכנית.
פיטוריו של שר הביטחון גלנט על ידי ראש הממשלה נתניהו ממשיכים לטלטל את המערכת הפוליטית ולאיים על שלמות הקואליציה. גם המחאות נגד הרפורמה שהחריפו ביממה האחרונה הגבירו את הלחץ בלשכת נתניהו. השרים מיקי זוהר, עמיחי שיקלי וניר ברקת פרסמו הודעות הקוראות לנתניהו לעצור את החקיקה. אלא שלוין מתעקש בליכוד על המשך החקיקה ומאיים בהתפטרות וגם רוטמן לא מראה סימני כניעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבעיה לא עם טעות בניווט - הבעיה, בבחירת המפה הלא נכונה
    איש שלום 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוסלו נשארה בימי נתניהן, אחמר לא פונה בימי ביבי וגז יצא מהאדמה אחרי חיקוק נכון - קרן השפע, שנותרה רייק אצל ביבי והיום רוצה לבזוז אותה
    סגור