בארץ

יו"ר האופוזיציה בתגובה לגלנט: "שר הביטחון גלנט בצעד אמיץ"

שר הביטחון גלנט קרא בנאום הערב לבטל את חקיקת הרפורמה המשפטית וזכה לגיבוי משלל גורמים במדינה. יו"ר האופוזיציה לפיד: "אני קורא לממשלה - תעצרו הכל"
מערכת ice |  1
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר הביטחון יואב גלנט נאם היום (מוצ"ש) וקרא לבטל את חקיקת הרפורמה המשפטית: "בעת הזו חייבים לעצור את התהליך כדי לשבת ולדבר, השסע הולך ונפער". יו"ר האופוזיציה לפיד בירך והגיב: "שר הבטחון גלנט מוביל הערב צעד אמיץ וחיוני לבטחון מדינת ישראל".
לפיד המשיך וכתב בתגובה לנאום: "ההפיכה המשטרית פוגעת קשה בבטחון הלאומי וזה תפקידו ואחריותו לעצור את ההידרדרות. זהו רגע האמת. אני קורא לממשלה - תעצרו הכל, אל תעבירו השבוע את השינוי בוועדה למינוי שופטים ואת חוק דרעי, ובואו לקיים הידברות בבית הנשיא".
  
התנועה לאיכות השלטון הגיבה לנאום גלנט וכתבה: "אנו מברכים את השר יואב גלנט על קריאתו לעצור לאלתר את החקיקה האנטי דמוקרטית. מדינת ישראל חשובה מהפוליטיקה הקטנה ולשר יש יכולת לעצור את חוקי ההפיכה ההרסניים המאיימים על דמותה ועתידה של ישראל".
יושב ראש השלטון המקומי חיים ביבס בירך על נאום גלנט וקרא להידברות בין הצדדים: "אני תומך בקריאתו של שר הביטחון גלנט להקפיא את החקיקה לאלתר, ולהתכנס באופן מיידי לתהליך של הידברות אמיתית, שתביא להסכמה רחבה. שמירה על אחדות עם ישראל וביטחון מדינת ישראל הם הדבר החשוב ביותר בעת הזאת."
 יושב ראש ההסתדרות ארנון בר דוד בירך ואמר: ביטחון עם ישראל ושלמות החברה הם מעל לכל. ערב החגים והימים הלאומיים, על כל הצדדים לגלות אחריות ומנהיגות. אני קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו: זוהי העת לעצור ולחבר את העם! שבו ודברו - כי אין לנו ארץ אחרת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפיד לא מתאים לכלום
    ללא שם 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד הטיפש דואג לאשכנזים השמאלנים אנשי האליטה שחס-ושלום לא יתקלקל להם קצת החיים הטובים והגן עדן שיש להם בארץ הזאת טיפש גדול
    סגור