בארץ

בן גביר שוקל להזמין לשימוע את הניצב: "פוגע בביטחון ירושלים"

העימות בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, לבין צמרת משטרת ישראל, עולה מדרגה, כאשר השר שוקל לזמן לשימוע את הניצב דני קריבו, וזאת בעקבות סירובו לקבל תקציב מיוחד לטובת מענקים למתגייסים חדשים למג"ב ירושלים, בטענה כי מדובר באפליה בין השוטרים
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
העימות בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, לבין צמרת משטרת ישראל, עולה מדרגה. אמש (שני) פורסם ב"ישראל היום" כי בן גביר שוקל לזמן לשימוע את הניצב דני קריבו, וזאת בעקבות סירובו לקבל תקציב מיוחד לטובת מענקים למתגייסים חדשים למג"ב ירושלים.
בסביבתו של בן גביר טענו בזעם כי הניצב קריבו "פוגע בביטחון ירושלים". בכיר במשטרה טען על פי הדיווח כי "אנחנו מוכנים לקבל כל תקציב אבל לא תקציב שמפלה בין שוטר לשוטר". הפרשה עלייה מדובר היא במסגרת פרויקט ט אותו ביקש בן גביר להוציא אל הפועל והוא מתן מענקי עידוד על סך 25 אלף שקלים לכ-350 מתגייסים חדשים למג"ב ירושלים, וזאת בעקבות הנחייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לתגבר את מחוז ירושלים לקראת חודש הרמדאן שיחל ביום חמישי הקרוב.
במשטרה כאמור התנגדו למהלך של בן גביר בטענה כי היא מפלה בין שוטרים. במכתב חריף ששיגר בשבוע שעבר ראש אגף משאבי אנוש במשטרה על דעתם של המפכ"ל, מפקד מג"ב ומפקד מחוז ירושלים, לסמנכ"לית אגף תכנון, תקצוב ובקרה במשרד לביטחון לאומי,  נטען כי המענקים עשויים לפגוע ביכולת המשטרה לגייס שוטרים בכלל לאור האפליה שהם יוצרים בין שוטר לשוטר.
במשרד לביטחון לאומי מאשימים כי המשטרה אינה מצליחה מזה תקופה ארוכה למלא את השורות הריקות בגזרת ירושלים וכי לא הוצעה על ידה כל הצעה אלטרנטיבית. יש לציין כי למחוז ירושלים חסרים כיום כ-800 שוטרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה