בארץ

ח"כ קרעי מוביל מהלך להדחת יושב ראש דואר ישראל

המהלך מגיע על רקע הסגירה ההמונית של סניפי הדואר בכל רחבי הארץ. מקורבים לשר התקשרות טוענים כי "השר רואה בחומרה את הפגיעה בציבור, בפריפריה ובאוכלוסייה המבוגרת שנגרמו מהתנהלות הנהלת הדואר"
מערכת ice |  1
ח"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד (צילום נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
שר התקשורת, שלמה קרעי, מנסה להדיח את יושב ראש דואר ישראל, מישאל וקנין, כחלק מסמכויותיו כשר. המהלך אינו יכול להתבצע ללא שיתוף הפעולה מצד רשות החברות הממשלתיות, כאשר על פי הדיווח של גלובס, מיכל רוזנבוים, המנכ"לית של הרשות, מתנגדת להדחה. שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', אינו מעורב ביוזמה הזו של קרעי.
המהלך מגיע על רקע הסגירה ההמונית של סניפי הדואר בכל רחבי הארץ. מקורבים לשר התקשרות טוענים כי "השר רואה בחומרה את הפגיעה בציבור, בפריפריה ובאוכלוסייה המבוגרת שנגרמו מהתנהלות הנהלת הדואר. מדיניות כזו שלא מבחינה במי שנפגע תוך כדי התהליך, לא עולה בקנה אחד עם מדיניות השר. השר לא יכול להישאר אדיש לציבור גדול שנפגע מהתנהלות זו".
משיאל וקנין מכהן כיו"ר דירקטוריון דואר ישראל החל מתחילת השנה שעברה, תפקיד אליו מונה על ידי שר התקשרת דאז, יועז הנדל. מי שוקנין החליף אותו, היה חזי צאיג, שכיהן במספר קדנציות בתפקיד. בעבר, וקנין כיהן כיושב ראש דירקטוריון חברת IBC ועוד מספר חברות גדולות במשק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וועד שחיסל חברה ופגע גם בעובדים וגם באזרחים
    שרון 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לפטר את יור הועד
    סגור