בארץ

המשך המחאה נגד הרפורמה המשפטית: בחמישי "יום החרפת ההתנגדות"

המחאה נגד הרפורמה המשפטית לא שוככת והערב מציגה מספרי שיא של כרבע מיליון איש שהגיעו למחות ברחבי הארץ. מובילי המחאה מודיעים - בחמישי יתקיים "יום החרפת ההתנגדות"
מערכת ice |  2
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
הערב (שבת), מתקיימות הפגנות כנגד הרפורמה המשפטית זו השבת העשירית ברציפות. על פי ההערכות, כרבע מיליון איש הגיעו למחות במספר רב של מוקדים ברחבי הארץ. בשבועות האחרונים, פרט להפגנות מוצאי השבת, נוצרה מסורת בה באחד מימי השבוע מתרחשות הפגנות ברחבי הארץ ומשבשת את סדר היום.
במהלך ההפגנות הערב, מובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית הכריזו על הבמה בקפלן, תל אביב, כי ביום חמישי הקרוב יתקיים יום התנגדות נוסף תחת הכותרת "יום החרפת ההתנגדות".

עוד קודם לכך, ברביעי הקרוב, המועד בו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמור להמריא בשנית, והפעם לברלין, ישנה כוונה של מוחים לשבש את המראתו. בנוסף, בברלין עצמה מתוכננות הפגנות גדולות של ישראלים נגד ראש הממשלה.
מהמארגנים נמסר: "זהו אחד השבועות הקריטיים במאבק לשמירה על הדמוקרטיה הישראלית מפני אלו שמנסים להביא לחורבנה. כל ישראלי וישראלית שבליבם ערכי מגילת העצמאות חייבים לצאת בחמישי הקרוב בעוז ובגבורה להגן על מדינת ישראל. לא נקבל שום מהלך שיפגע בדמוקרטיה הישראלית, אנו כאן, על המשמר, נגן על ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דיקטטורה
    לאה 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל הוא הדיקטטור שערכי הפלורליזם זרים לו, כופה את רצונו על כולם, בכח! תיבדקו, איבדתם את זה.
    סגור
  • 1.
    בהצלתה לממשלת הימין
    יהודי 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה רבה לראש הממשלה בנימין נתניהו יריב לוין ושמחה דן רוטמן עם כל הממשלה החדשה ותוכניותיכם להצלחת אנשי הימין בארץ והמיזרחים במיוחד לשינויים החשובים שאתם עושים ב'ה
    סגור