בארץ

עדו נתניהו מוקיע את הקריאות למרד: "לשמאל הרדיקלי אין מגבלות"

אחיו הקטן של רה"מ נתניהו, משגר מסר של גיבוי אל מול המחאות נגד הרפורמה המשפטית ומתנגד לכל ניסיון של עיכוב או פשרה בדרך לרפורמה המשפטית המתגבשת. עדו נתניהו קורע את המסכה מעל פני אלו שקוראים לסרבנות ומוקיע אותם
דוד זולדן | 
עדו נתניהו, עמר בר לב, דן חלוץ, אהוד ברק (צילום מסך כאן 11, פלאש 90/ תומר נויברג)
ד"ר עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה ובמקצועו רופא, סופר ומחזאי אומר בקול רם את מה שהוא חושב על מחאת השמאל ומשגר מסר של גיבוי לאחיו הגדול הניצב בראש החזית שממול המוחים.
ד"ר עדו נתניהו מסביר כי "השמאל קיווה בבחירות האחרונות שגם אם לא ינצח – לפחות יקבל את אותו מספר מנדטים כמו הימין, אך הוכה בהלם לנוכח הרוב המוצק שהימין קיבל.
שיטת השמאל לשליטה בפוליטיקאים הימנים באמצעות מערכת המשפט נמצאת בסכנה, "ומבחינתם זו קטסטרופה שיש למנוע בכל דרך".
ד"ר נתניהו מביע התנגדות נחרצת לעיכוב החקיקה או לפשרות ואינו משוכנע שהאטת קצב החקיקה רלוונטית, משום שבין כה וכה היא תתבצע בשלב מסוים, והדבר היחיד שיניח את דעת המתנגדים הוא ביטולה המוחלט. על האיומים בפגיעה בכלכלה אומר נתניהו: "הרפורמה אינה זו שמפחידה את הציבור ואת המשקיעים, אלא מובילי המחאה מהשמאל שזורעים בהלה לשווא".
על הצעדים החריגים של המוחים כמו גניבת הטנק מרמת הגולן, מסביר ד"ר נתניהו: "לשמאל הרדיקלי אין שום מגבלות מכיוון שמבחינתו המדינה – זה הוא. ולכן גם אתרי ההנצחה והר הרצל הם הוא".
בהתייחסו לקריאות למרד בתוך הצבא תשובתו של נתניהו נהירה: ״למה הם הולכים לצבא – כדי להגן על הממשלה או על הילדים שלהם?״ לדבריו, זו גישה אופיינית לשמאל, של "ציונות בתנאי" – המדינה חייבת להתנהל לפי אמות המידה שלהם, ואם לא – הם אינם מוכנים לשרת אותה. את הדברים אמר נתניהו בראיון לערוץ Tov.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה