בארץ

ראש מועצת בית אל חושף: "הירי התרחש מאחוריי, מטווח אפס"

ראש מועצת בית אל שי אלון שהיה עד ראייה לפיגוע הרצחני בחווארה בו נרצחו שני ישראלים בירי מטווח אפס מגיב בזעם: "לא ייתכן שמחבלים יכולים להחזיק נשק בכזו קלות ולירות בחופשיות מטווח אפס לאור יום"
דוד זולדן | 
שי אלון, ראש מועצת בית אל
ראש מועצת בית אל שי אלון שהיה עד להתרחשות הפיגוע הרצחני בחווארה בו נרצחו שני ישראלים תושבי הר ברכה משחזר: "הירי התרחש ממש מאחוריי. זה היה נראה נורא, הירי היה מטווח אפס. אתה מוקף מימין ומשמאל, אין אפשרות לצאת. לא ייתכן שמחבלים יכולים להחזיק נשק בכזו קלות ולירות בחופשיות מטווח אפס לאור יום".
אלון התייחס לתסכול המתיישבים ולתחושות הקשות בהעדר משילות והרתעה: "הפיגוע הנורא הזה מראה שוב כי יש חוסר משילות מוחלט ביהודה ושומרון והאיום על התושבים היהודים באזור הוא ממשי יותר מאי פעם. צריך להכניע את הטרור אחת ולתמיד, לצאת למלחמת חורמה כנגד מבקשי רעתנו ולהחזיר את הביטחון לתושבים כמו שהובטח לנו".
 
שר האנרגיה ישראל כ"ץ התייחס לפיגוע ואמר כי: "בזמן שבירדן מתקיימת פסגה כדי למנוע הידרדרות והסלמה בשטח, מחבל נתעב מבצע פיגוע ירי רצחני שגודע את חייהם של שני אזרחים ישראלים שנסעו ברכבם. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים כעת בשטח במטרה לשים ידם על המחבל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה