בארץ

ח"כ צבי סוכות מאשים את לפיד: "סוכן הכאוס"

ח"כ צבי סוכות, הפרלמנטר הטרי מהציונות הדתית, תוקף את לפיד ואומר בין השאר: "הוא מחפש להפיל ממשלה נבחרת ובשבילו כל האמצעים כשרים. תוקע כל ניסיון להידברות, שותק לגמרי מול אנרכיסטים שמציתים את איילון, מול קריאות לעזוב את המדינה ואת המילואים ומסייע להפצת שקרים על פגיעה בזכויות נשים ולהט"בים"
דוד זולדן |  2
צבי סוכות (צילום יונתן זינדל פלאש90)
ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית נכנס בסערה למשכן הכנסת והיום הוא תוקף את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "את סוכן הכאוס יאיר לפיד לא מעניינת הרפורמה. הוא מחפש להפיל ממשלה נבחרת ובשבילו כל האמצעים כשרים. תוקע כל ניסיון להידברות, שותק לגמרי מול אנרכיסטים שמציתים את איילון, מול קריאות לעזוב את המדינה ואת המילואים ומסייע להפצת שקרים על פגיעה בזכויות נשים ולהט"בים. סוכן כאוס".
ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, התראיין היום בגל"צ והתייחס לניסיונות ההידברות על הרפורמה במערכת המשפט ולמחאות נגד הרפורמה שהתקיימו אמש ברחבי הארץ.
"הכיוון של המחאה הוא לא הדלקת אש באיילון ואני נגד הפרות חוק", אמר לפיד בפתח דבריו, "יש פה ניסיון לפרק את הדמוקרטיה אז עם כל הכבוד אז מישהו כתב משהו על הכביש אני לא מוכן שזה יהיה הדיון בסוף הפגנה שבאה להציל את מדינת ישראל. מאות אלפי ישראלים יצאו לרחובות מתוך תחושת חרדה ומצוקה, האנשים האלה רוצים שנחייה במדינה דמוקרטית כאם אחד".
"אנחנו מעמידים פנים שאנחנו עדיין פרלמנט מתפקד כשבפועל מפרקים את המדינה", הוסיף, "האדם הראשון שבא ואמר 'בואו נלך לנשיא' זה הייתי אני. כל מה שביקשנו מהקואליציה זה לעצור את החקיקה אבל ראש הממשלה האמיתי יריב לוין קורא לעצירה גם בזמן שהם רצים עם החקיקה. 36 ממשלות היו במדינת ישראל לפני הממשלה הזאת לכל אחת מהן היו קווי יסוד מנחים לשמירה על הביטחון והכלכלה, ואז באה הממשלה הזאת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהחלט נכון, לפיד הוא המסית העיקרי בספור והוא רע והזוי
    אזרחים 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד מסוכן לדמוקרטיה.
    סגור
  • 1.
    לפיד הדיקטטור
    יהושפט 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נבוב כזה הוא מועמד המחנה האנטידמוקרטי שמצית מדורות על כביש איילון.
    סגור