בארץ

דודי אמסלם בנאום הרולקסים 2: "כסף זה הדבר האחרון שחסר לכם!"

"אתם לא מכירים 75 שנה בלגיטימיות שלנו למשול במדינה. אתם לא מקבלים את זה שאמסלם דוד מחוקק פה חוקים. זה הורג אתכם!", צרח הח"כ, במטרה לתחזק את נרטיב הקיפוח, אבל ספק אם מישהו מקשיב לזה ברצינות, אחרי פאדיחת השעונים שלו
מערכת ice |  1
דודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90)
אחרי שגרם למפגינים להניף בסוף שבוע האחרון שלטים עם ציורי רולקסים, בעקבות הנאום המטופש שלו, דודי אמסלם חזר לדקלם שטויות מעל דוכן הכנסת. "נאום הרולקסים", בו טען אמסלם כי המפגינים מסתובבים עם שעוני יוקרה, בעוד הוא - האמסלם, המזרחי המקופח, נאלץ לענוד שעון קרטייה בלאן פשוט, שעולה רק 25 אלף שקל, גרם למבוכה לא קטנה במחנה הליכוד. אחרי שתיקה של כמה ימים, להרגעת הרוחות, כעת הוא חוזר ובגדול.
זה התחיל "יחסית" רגוע והגיוני: "אנרכיה משתוללת ברחובות. שנאת עצומה מופעלת, עלמה? דרך אגב, החליטו לסגור את איילון לשעתיים וחצי. יורדים סוגרים, למה? 'בא לנו'. אני היום בא לכנסת, רוצה להיכנס, אין. למה? 'בא לנו'. אני בעד ההפגנות דרך אגב, אני חושב שבמדינה דמוקרטית זה טוב להפגין ואני מעריך את המפגינים. אני לא מעריך פורעי חוק".
בשלב זה, אמסלם חזר לרגשי הנחיתות והקיפוח המפוברק: "מי שמפר את הסדר הציבורי – צריך להיות מועמד לדין, לא משנה מה הסיבה, אבל אצלכם זה לא ככה. אתם אדוני הארץ. איך אמרתי פעם, יש לכם צבא בחוץ: כסף זה הדבר האחרון שחסר לכם, כל התקשורת איתכם, כל הארגונים איתכם, רק דבר אחד קטן, איזוטרי, לא חשוב, חסר לכם – מצביעים בקלפי! ולכן אתם עוברים לאלימות. זה לא ויכוח על חוק כזה או אחר, זה לא השאלה. אתם לא מכירים 75 שנה בלגיטימיות שלנו למשול במדינה. אתם לא מקבלים את זה שאמסלם דוד מחוקק פה חוקים. זה הורג אתכם! ועל זה הוויכוח. יש פה איזה 5,000 אנשים מנהלים את כל המדינה הזאת, הם ומשפחותיהם. מהפרקליטות, המשטרה, התרבות, כל דבר. הזיזו לכם את הגבינה, אתם לא רוצים. 'מה זה משנה בחירות, זה דבר שולי', זה דבר לא כל כך חשוב'".
 
"ולכן אתם זורעים אנרכיה, פחד ברחובות. ואתם בקטע הזה לא תנצחו, אני אסביר לכם למה. אם בסוף, חס ושלום, נניח, אנחנו והשר נוותר, המשמעות היא – הרסתם את כל הדמוקרטיה, האלימות משתלמת. ממחר, כולם יחסמו כבישים, כולם יפעילו אלימות, בגלל שככה זה עובד אצלנו. אין דמוקרטיה, אין כנסת, אין בחירות, אלימות! מי שאלים - מנצח", כך סיכם אמסלם דוד, שמתייצב כל יום לעבודה ברכב אאודי, את דבריו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין שכל אין בעיות אבל משכורת של שר יש ויש (ל"ת)
    בבונביביסט 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור