בארץ

רוטמן מאשים את לפיד וגנץ: "מסיתים למלחמת אחים"

יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן תוקף את ראשי האופוזיציה על הקשיים שהם מערימים בדרך לפגישה עם הנשיא: "האופוזיציה למדינה תמשיך לזלזל בבקשות ההידברות"
דוד זולדן |  2
שמחה רוטמן, יאיר לפיד, בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן ביד אחת מלטף וקורא להדברות וביד שניה סוטר ומאשים את חברי האופוזיציה שמטרפדים את מתווה הנשיא.
מבחינתו של רוטמן זה לא הוא, זה הם שמסרבים לפשרה שהציע הנשיא ובציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב רוטמן: "תקציר השבוע ובקשות הנשיא להידברות: יום ראשון: הנשיא מבקש הידברות עוד לפני הקריאה הראשונה. יום שני: יריב לוין ואני קוראים ללפיד ולגנץ לבוא לנשיא – הם לא באים. יום שלישי: כנ"ל. יום רביעי: סעדה וארבל נענים לבקשת הנשיא, ומורידים חוקים מסדר היום כמחווה של רצון טוב. בתגובה לפיד וגנץ מגדילים את דרישותיהם, ולא באים לנשיא".
רוטמן המשיך לעקוץ את לפיד וגנץ ואמר כי: "יום חמישי: רק התחיל, תרשו לי להמר שגם היום האופוזיציה למדינה תמשיך לזלזל בבקשות ההידברות של הנשיא. לפיד ימשיך בקמפיין ה-BDS נגד ישראל".
לסיכום כתב רוטמן והרחיב את התקיפות גם לאולמרט וברק: "שורה תחתונה: לפיד, אולמרט וברק ממשיכים באותו קו. ראשי ממשלה כושלים שהפסידו לנתניהו ומסיתים למלחמת אחים מרוב עלבון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתה גם מטריף וחונק חצי מהציבור ומתלונן שאינם מתמסרים ? (ל"ת)
    יעקב בן ברוך 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    איש רקוב מרוב שנאה- בא להטיף מוסר. גועל שבגועל. ביוב. (ל"ת)
    איש מגעיל 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור