בארץ

דוד ביטן מצית מרד בליכוד? "עשיתם לי פיגוע, לך קיבינימט"

האם נתניהו צריך להיות מודאג מהניסיונות בליכוד להצית נגדו מרד פנימי? ח"כ ביטן שנדחק מחוץ לממשלה עושה שרירים לנתניהו ומתכנן לרגע הנכון להגיש את הנקמה הקרה  
דוד זולדן | 
ניסים ואטורי, דוד ביטן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל, יהודה שליזנגר ואמיר אטינגר-ישראל היום)
נחשפו התכתבויות מביכות המתעדות את המאמץ של ח"כ דוד ביטן לגייס לצדו את ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד להקים אופוזיציה פנימית בליכוד נגד רה"מ נתניהו.
צילומי המסך מאשרים כי קבוצה כזו אכן הוקמה. בין השאר תועד ביטן אומר לואטורי שהוא רוצה: "לשבת איתך. אנחנו מתארגנים, אם אתה רוצה – מחר בבוקר". יום לאחר מכן ביטן שלח לו את הכתובת של אמסלם וקבע איתו פגישה: "ביום שני בשעה 13:00 בצהריים".
ההתכתבויות נחשפות ב"ישראל היום" וחושפות את ניסיונות המרד הפנימיים בליכוד נגד נתניהו בעקבות דחיקתו של ח"כ דוד ביטן מחוץ לממשלה. כאשר המטרה להקים בלוק פנימי בליכוד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שאף עשוי לפגוע בשלמות הקואליציה. 
ואטורי דוחה את המסקנות העולות מחשיפת ההתכתבויות ואומר: "אל תאמינו לכל ספין, בעיקר כאשר הוא יוצא כשאני בבית הכנסת". בשלב הזה ביטן פנה לואטורי בוואטסאפ וביקש הסברים: "אתה עושה ממני צחוק? אני רוצה לדעת – אתה איתי או לא?".ואטורי הבהיר כי הוא "רק איתך. אני לא רוצה שבתקשורת יכתבו על דברים שלא שאלו אותי. יש לי בעיה עם ישראל (כ"ץ) – אני לא מאמין לו. ניפגש ונדבר על הכול". בתגובה ביטן שאל: "מה זה שייך לישראל? אם אתה כותב דבר כזה אז זה אומר שאתה לא איתי. בכנסת יש חשיבות לציוצים. אתה איתי במלחמה או לא? בלי סיפורים. אם אתה רוצה להיות עם ביבי אז תהיה".
ביטן החליט לבטל את הפגישה אחרי שואטורי התראיין והכחיש כל קשר לשותפות בקבוצה. "אין טעם בפגישה בינינו. אתה מגעיל. אני לא רוצה קשר איתך יותר" כתב ביטן. ואטורי השיב כי "עשיתם לי פיגוע. אני חדש. איפה ישראל נעלם?". ביטן הגיב כי "עשינו… אתה לא מתבייש? לך קיבינימט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה