בארץ

בן גביר ליועמש"ית: "מסית לרצח, לחקור מידית את חולדאי"

השר לביטחון פנים, איתמר בן גביר לוקח בכובד ראש את דבריו של ראש העיר תל אביב רון חולדאי שאומר דברים שעלולים להתפרש כהסתה וכוללים לכאורה קריאה לפגוע בנפש
דוד זולדן | 
גלי בהרב מיארה, רון חולדאי, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ, אבשלום ששוני, אורן בן חקון)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מגיב לדבריו החמורים של רון חולדאי ואומר: "היועצת המשפטית לממשלה חייבת להורות באופן מידי על חקירה נגד רון חולדאי. לראש עיריית תל אביב אין חסינות ואין שום פריבילגיה להסית לרצח. הקריאה שלו היא חמורה והוא חייב להיחקר עליה ולעמוד לדין".
דבריו של השר בן גביר באים לנוכח אמירתו המסוכנת של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ששוב מועד בלשונו ומשלהב את מפגיני השמאל לשפוך דם ביום שהם שוטפים את הרחובות ומטפסים על הגשרים: "דיקטטורות חוזרות להיות דמוקרטיות רק בשפיכות דמים".
ראש העיר תל אביב תקף: "אין פה ימין או שמאל, יש פה רעים מול טובים. את הפוליטיקאים לא מעניינת התחינה של הנשיא".
ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, אמר את הדברים החריגים שגובלים בהסתה פרועה וכוללים קריאה ישירה לפגוע בנפש במהלך ריאיון לחדשות רשת. בין השאר אמר חולדאי: "מדינות דיקטטוריות חוזרות להיות דמוקרטיות רק בשפיכות דמים". לדברי חולדאי: "זו ההיסטוריה של העולם. מדינות הפכו לדיקטטורות באמצעות התהליך הדמוקרטי, ולא חוזרות משם בחזרה אלא בשפיכות דמים".
חולדאי הדגיש כי: "לא מעניינת אותם (הפוליטיקאים) התחינה של הנשיא. אני פונה לכל האנשים הרציניים שמכירים את מדינת ישראל - צריך להבין שאין פה ימין או שמאל, יש פה רעים מול טובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה