בארץ

ראש העיר ר"ג נגד שר החינוך: "לא נרשום חיסור לתלמידים"

בניגוד להנחיית שר החינוך - ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן הודיע כי "לא יבוא חשבון עם תלמידים ומורים שייעדרו היום באישור לצורך השתתפות בהפגנה בירושלים". הוסיף: "העירייה תגן על ילדיה מסנקציות מיותרות"
מערכת ice |  2
כרמל שאמה הכהן (צילום באדיבות דוברות עיריית רמת גן, פלאש 90/ תומר נויברג)
ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן פרסם אמש הודעה כי לא יירשמו חיסורים לתלמידים שייעדרו היום (שני), לצורך השתתפות בהפגנה בעד או נגד הרפורמה המשפטית. זאת – בניגוד להנחיית שר החינוך יואב קיש לרשום חיסורים לתלמידים שייעדרו.
שאמה הכהן, לשעבר ח"כ בליכוד ושגריר ישראל באונסק"ו, מזוהה כיום עם מפלגתו של ח"כ גדעון סער, תקווה חדשה. בהודעה שפרסם כתב: "רמת גן לא תבוא חשבון לא עם מוריה ולא עם תלמידיה, שיעדרו היום באופן מסודר ומאושר על ידי ההורים והמנהלים לצורך השתתפות בהפגנה ולא משנה עם איזה צד הם מפגינים.

"לא יירשמו חיסורים ויאושרו ימי חופש לעובדים על ידי המנהלים כל עוד אין בהיעדרותם ליצור סכנה בטיחותית או סגירת מסגרות חיוניות לדוגמא סייעות רפואיות צמודות או חינוך מיוחד או קציני בטחון ומאבטחים וכיו"ב".
לדברי שאמה הכהן, "העיריה לא יכולה להתערב ביחסי העבודה בין משרד החינוך לעובדיו המורות והגננות בחינוך הרך והיסודי, אך תגן על ילדיה מסנקציות מיותרות כמו רישום חיסור לא מוצדק על היעדרות היום באישור ההורים ללא התנגדות מצד המורים".
שאמה הכהן הוסיף כי הרוח הזו נכונה גם לכלל עובדי העיריה והחברות העירוניות: "עד הרגע לא שמעתי על סירוב לאשר ימי חופש ושחרורים, אך כל עובד או תלמיד שיסורב ושנימוקי הסירוב לא ישכנעו אותו, מוזמן לפנות אלי והנושא ייבדק מיידית".
ראש עיריית רמת גן ציין גם כי קיבל פניות לבטל מסע שתוכנן מראש היום של כ-2,000 תלמידי כיתות ח' לחרמון והגולן כולל מופע של נועה קירל, אך דחה אותן ולא יבטל את המסע, שכן "הילדים מצפים לכך בהתרגשות רבה, הושקעו בהכנות ובהזמנות למעלה ממיליון ש"ח כספי ציבור, בוצעו תיאומי אבטחה ובטיחות רבים ומורכבים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פופוליסט עלוב
    רונן 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה לאזרחי רמת גן שאתה ראש העיר שלה.מקווה ששבבחירות הבאות יזרקו אותך הביתה
    סגור
  • כרמל מלך....
    רמת גני 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לראש העיר ובוז גדול לקיש העלוב ולתומכים בו
    סגור