בארץ

רביד פלוטניק גורם לסערה: ערך בהופעה טקס לזכר הדמוקרטיה

שלומי שבן פותח חזית עם בן גביר ולא נרתע לשתף את הקהל שלו בדעתו האישית על המצב הפוליטי בסצנה פרובוקטיבית, כאשר בטקס האבל לקח חלק גם הראפר רביד פלוטניק (נצ'י נצ')
דוד זולדן |  2
איתמר בן גביר, שלומי שבן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, תומר נויברג)
מופע השקת האלבום החדש של שלומי שבן בבית האופרה אמש הפך עד מהרה לאירוע פוליטי ולמפגן מחאתי נגד ממשלת נתניהו כשהזרקור התמקד בשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. המיצג שקדמה לו מלאכת מחשבת ותכנון מוקפד הציג את הפסנתר לארון קבורה, עטוף בדגל ישראל ומקושט בזר אבלות.
שבן שר על כך ש"ראש ממשלה לא בוחרים", וכשהראפר רביד פלוטניק, המוכר גם בשם הבמה נצ'י נצ', עלה על הבמה הוא שלהב את הקהל: "זה ביבי, אתם יודעים מה? זה ביבי! זה רק ביבי!". 
"זה מזמן כבר לא כואב לי", פלונטיק ושבן זרקו הערות פה ושם על המצב ואז המסך ירד על הבמה. האולם החשיך כשברקע הרמקולים השמיעו את איתן הבר זועק על ממשלת ישראל שמודיעה בתדהמה. לפתע, פרצופו של השר איתמר בן גביר, בגודל לא טבעי, הוקרן על הבמה באימה מהולה באפלה ואז פרצופו של בן גביר התחלף בזה של סמוטריץ'. אחר כך מגיע פרצופו של שלמה קרעי ומירי רגב ויריב לוין. כשבסוף היה זה פרצופו גדול הממדים של בנימין נתניהו, שהוקרן על הבמה וחתם את הסצנה.
הפסנתר השחור כוסה בדגל ישראל ומעליו הונח גלגל פרחים השמור לטקסי יום הזיכרון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם האתר הכי מביך בעולם
    נצ'י 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברור שלא תאשרו את התגובה, אבל תדעו שאתם פשוט תת רמה, מעתיקים כתבות מאחרים, מעוותים ומשקרים ומסלפים. הלוואי ששלומי שבן, רביד פלוטניק והכתב שגנבתם ממנן יתבעו אתכם. כמה מביכים
    סגור
  • 1.
    לפני עשור ערכו בשמאל את "מסיבת סיום חופש הביטוי"
    א"ק 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    (חפשו בגוגל, סרטונים זמינים גם ביוטיוב, בהשתתפות ליאור שליין, טייכר וזרחוביץ', אורנה בנאי, רבקה מיכאלי, עדי אשכנזי ואחרים). האם חופש הביטוי נגמר? ודאי שלא. כך גם לגבי עוד-קיטור-משמאל-על-קץ-הדמוקרטיה הנ"ל. אם היה להם שכל הם היו מתביישים.
    סגור