בארץ

פורסם סרטון בו נראה אברה מנגיסטו, אחיו טוען: "זה לא הוא"

ארגון הטרור חמאס פרסם סרטון בו נראה הישראלי הנעדר אברה מנגיסטו בשבי, מדובר בתיעוד ראשון של מנגיסטו מאז חצה את הגבול העזתי ב-2014
מערכת ice |  1
אברה מנגיסטו (צילום ויקיפדיה)
ארגון הטרור חמאס פרסם הערב (שני) סרטון בו נראה החטוף הישראלי אברה מנגיסטו שולח מסר להנהגה הישראלית בכלל ולרמטכ"ל היוצא רב אלוף במיל' אביב כוכבי. "אני האסיר אברה מנגיסטו, עד מתי אני נמצא פה בשבי אני וחבריי", אמר מנגיסטו בעברית קלוקלת שניכר כי החוטפים הכתיבו לו את המלל.
 
מנגד, יאלו מנגיסטו, אחיו של אברה, תוהה האם מדובר בכלל באחיו. בראיון שהעניק לחדשות 12 מיד לאחר פרסום הסרטון טען יאלו שהבחור המוצג בסרטון אינו בהכרח אחיו אלא מישהו שדומה לו. "אני לא יודע אם זה הוא, זה מזכיר אותו, אבל אני יודע שהוא חי". מנגד במשרד הביטחון מעריכים כי אכן מדובר באברה מנגיסטו אך לא יודעים להעריך מתי הסרטון צולם.

מבחינת החמאס הכישלון בדבר אי שחרורו של מנגיסטו מוטל על הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי: "גדודי אל קסאם מדגישים את כישלונו של הרמטכ"ל היוצא כוכבי וממסדו, ואת השקר שלו לעמו ולממשלתו בהישגים דמיוניים והזויים" נכתב בסרטון החמאס.

אברה מנגיסטו, הלוקה בנפשו, חצה את גדר המערכת לתוך רצועת עזה, באזור חוף זיקים, ב-7 בספטמבר 2014 וכעת לראושנה פורסם תיעוד שלו בידי החמאס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלך מרצונו.מה היה הפיתוי?
    הבעיה 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדרך כלל מפתים את הקורבנות בצורה כזאת או אחרת.תלמדו לא לקחת את הפיתוים.יחד עם זאת ללא ספק במקרה של אברהם לא ברור מה היו הנסיבות שהובילו אותו להגיע לשם?
    סגור