בארץ

שר החקלאות בכינוס מגדלי הבקר: "ככה מייצרים הרתעה בכל תחום"

שר החקלאות, אבי דיכטר, התארח בכנס מגדלי הבקר בארץ, שוחח עם הפועלים בתחום והבטיח לקדם צעדי אכיפה למיגור הטרור החקלאי ברחבי הארץ
מערכת ice | 
כנס מגדלי הבקר (צילום יחצ)
השבוע התקיים כנס ארגון מגדלי הבקר לבשר בישראל, בראשותו של המנכ"ל עו"ד יהונתן הירשפלד. שר החקלאות החדש, אבי דיכטר, התארח בכנס ונפגש עם מגדלי הבקר ודן עמם על הבעיות ועל גיבוש היעדים של משרדו בקדנציה שלו.
עו"ד הירשפלד הציג בפני דיכטר את האתגרים של מגדלי הבקר, הסובלים מתקציבים נמוכים בתחום אמצעי ההגנה על עדרי הבקר שרועים בשטח. לצד זאת, הציג את הבעיות הטמונות בהתמודדות עם פשיעה חקלאית, שהולכת וגוברת ברחבי הארץ.
לצד זאת, הראה הירשפלד כי הענף הארצי חוסך למדינה מעל ל-300 מיליון שקלים בתחום ההגנה על שטחי לאום והוסיף כי לטעמו הממשלה צריכה לפקח על מחירי המזון והבשר עקב העלייה במחירים.
שר החקלאות ח״כ אבי דיכטר פנה לנוכחים: ״אני ושר האוצר סמוטריץ׳ דנו בישיבת עבודה על תכנית הורדת גיל הממוצע לחקלאי על ידי השתכרות מכובדת בעבודה מכבדת. אינני מתכוון להכתיב תכנית מלמעלה, אני מתכוון לבנות תכנית מסודרת אתכם ועם משרדי הממשלה יחד. אני משוכנע שההידברות תהיה יצירתית ופורה. אני מתכוון להפעיל אכיפה בכל המדרגים בכדי למגר את הפשיעה והטרור החקלאי. סיכול, העמדה לדין והענשה – ככה מייצרים הרתעה בכל תחום (גם בפשיעה ובטרור החקלאי)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה