בארץ

יאיר נתניהו תוקף גורם בכיר בליכוד מתחת לרדאר

מבין כל הפעילות הענפה של נתניהו ג'וניור בטוויטר בסוף שבוע האחרון, ככה בשקט בשקט עבר לו חץ הביקורת שהוא שלח לכיוונו של לא אחר מאשר שר התרבות והספורט החדש
מערכת ice |  11
יאיר נתניהו (צילום יוטיוב/בנימין נתניהו)
בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, היה מאוד עסוק ביומיים האחרונים. בטוויטר. היו לו שני נושאים חשובים לגנות אותם מכל הכיוונים: השופט אהרון ברק וכמובן ההפגנות של השמאל. במבט חטוף על עמוד הטוויטר של נתניהו הבן, זה קצת נראה כמו עוד קריז של קניה ווסט. 
הבן של ביבי שיתף כל ציוץ אותו מצא כנגד השופט ברק וההפגנה אמש והוא הוסיף גם כמה דברים משלו כמו "אהרון ברק הוא פקיד שסיים את עבודתו לפני 17 שנה. למה דעתו מעניינת, ולמה הוא זוכה ל״ראיונות״ מלטפים ומלקקים בשלושת ערוצי התעמולה? ערוצי התעמולה מתייחסים אליו כאילו הוא מונרך (מלך) אליו שרי הממשלה צריכים לעלות לרגל, לכרוע ברך, לנשק את הטבעת שעל ידו, ולקבל את אישורו" ו- ""הידעת? במשך השנה וחצי של ממשלת השמד של לפיד והאחים המוסלמים, בכיכר הבימה נערכו עשרות הפגנות ימין כנגד הממשלה בהשתתפות אלפים בכל הפגנה. עד כמה שזכור לי ערוצי התעמולה 11,12 ו-13 לא שידרו או דיווחו משם פעם אחת!".
עד כה, הכל רגיל ובהתאם למה שהיינו מצפים מנתניהו הקטן. אבל חדי העין שבינינו, יכלו למצוא מבין כל העשרות, אם לא מאות ציוצים ושיתופי ציוצים של אחרים - השתרבבה לה שם מתקפה של יאיר על מישהו מבית - מיקי זוהר. שר התרבות והספורט החדש, התראיין ביום שישי האחרון לתכנית של אופירה וברקוביץ' בערוץ 12 ו...וזהו. זה אפילו לא משנה מה היה לשר להגיד. עצם העובדה שהוא בכלל הגיע להתראיין אצל הצמד - לא עברה בשלום של בנו של ביבי.
לפני כחודשיים עם סיום הבחירות, פרסמנו כאן על הסכנה הנשקפת לתכנית של אופירה וברקו. "לא רציתי ממשלה כזאת, אבל קיבלתי", אמר ברקו המאוכזב על תוצאות הבחירות. כדורגלן העבר ביקר לא מעט בעבר את הליכוד ואת חברי הגוש שהיא בראשותו. חברי המפלגה הפסיקו להגיע לאולפן של הצמד ובשלב מסוים נראה היה שכלל הגוש הצטרף לחרם. שאלה גדולה עלתה לאוויר - איך יצליחו אופירה וברקו להחזיק את הראש מעל מי הרייטינג הסוערים, כשאף גורם בממשלה לא יגיע להתראיין אצלם? אבל הנה, גורם מאוד בכיר בליכוד ובממשלה, השר זוהר אכן הגיע להתראיין ונראה שאנחנו לא צריכים לדאוג לעתידם של המגישים.
נתניהו ג'וניור, כאמור פחות התרשם מהופעתו של זוהר בתכנית. הוא הרחיק לכת עד כדי לכתוב משהו משלו, אך כן שיתף ציוץ של גולש לא מרוצה אחר שכתב: "לא מבין את נבחרי הליכוד למה הם הולכים לתוכנית הזאת ??????", מעל שיתוף צילום מסך מהראיון של שר התרבות והספורט. אז הנה לכם קצת גיוון מצידו של יאיר - לא רק השמאל ושופטים, חברי הליכוד גם "זוכים" לביקורת שלו.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    יאיר נתניהו הוא חסר כבוד, אינפנטיל, חלול, גס
    יוסי 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר נתניהו הוא חסר כבוד, אינפנטיל, חלול, גס
    סגור
  • 9.
    יאיר נתניהו צרכן חשפנות, בחור דוחה ועלוב
    מעורר בחילה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר נתניהו צרכן חשפנות. יאיר נתניהו צרכן חשפנות. יאיר נתניהו צרכן חשפנות, בחור עלוב ומסכן, במיוחד כשהוא מגלה את הסודות של אבא בזמן שהוא משתכר.
    סגור
  • 8.
    יאיר נתניהו
    קרדאי 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוכל חינם צוחק על כולם
    סגור
  • 7.
    צפוף לו בארון (ל"ת)
    נתן הראל 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    כשמזדווגים בשרותי המטוס
    סטוץ במטוס 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאירקקה מדבר כמו אסלה, האם זה אומר שאמו התעברה בשרותי המטוס?
    סגור
  • טען עוד
  • מסקנה
    נתן הראל 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיילות עושות צרות
    סגור
  • 5.
    נתנ ו.....
    21 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה משכורת על שני דברים עקרוניים השבוע משלמים במדינת הלא חוק?
    סגור
  • 4.
    ביקורת
    Tuly 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה לא טירוף אז מה זה ? הפישר שעשה צבא תחת פיקוח של הבית . שירות הסעות וקייטרינג מעיז לבקר את ה"פקיד" אהרון ברק ! שאלה ממנהל את המדינה ? האם ה"רוב" שבחר ראש ממשלה , יודע מי מוביל את המדינה ?
    סגור
  • 3.
    מפעיל המריונטה- בובה ביבי -יאיר נתניהו. (ל"ת)
    אמירה 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הוא ההוכחה שאפשר לאכול חינם גם בלי להיות חרדי (ל"ת)
    YZ 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    הפה פה יעקב והידיים ידי עשיו
    ידי עשיו 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא קונה את זה שהוא כותב את הדברים
    סגור