בארץ

תושבי נוף הגליל הפגינו נגד יוקר המחייה: "רוצים לחיות בכבוד"

נמשך גל המחאה של ההסתדרות: מפגינים מנוף הגליל ונצרת בהם אזרחים, עובדים וגמלאים הגיעו לצומת עיריית נוף הגליל וזעקו: "רוצים להרוויח משכורות שאפשר להתקיים מהן" 
מערכת ice | 
הפגנת ההסתדרות בנוף הגליל (צילום דוברות ההסתדרות)
גל המחאה הארצי של ההסתדרות נגד יוקר המחיה נמשך היום (רביעי) בנוף הגליל. המפגינים הרבים מנוף הגליל ונצרת, בהם אזרחים, עובדים וגמלאים, מלווים בנציגי ההסתדרות במרחב הגליל, התייצבו בצומת עיריית נוף הגליל וקראו "די! ליוקר המחיה".
"אנחנו כעובדים רוצים להרוויח משכורות שאפשר להתקיים מהן. בסך הכול מבקשים לחיות פה בכבוד", אמרו המפגינים.

ההפגנה ממשיכה את גל המחאה של ההסתדרות נגד יוקר המחיה ששטף את הארץ בשבועות האחרונים, ובמסגרתו התקיימו הפגנות בחיפה, באשדוד, ברמלה, באשקלון ובנהריה. ההפגנות יימשכו גם בשבועות הבאים בכל רחבי הארץ.
בהסתדרות מדגישים כי על אף שהמאבק הנוכחי מופנה למקבלי ההחלטות, ההפגנות לא יישאו אופי פוליטי, שכן ההשפעות של עליית האינפלציה, גל ההתייקרויות במשק, שחיקת שכרם של העובדים והעוני שנגזר על הגמלאים – אינם סוגיה של ימין ושמאל והם משפיעים על הכיס של כולנו.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אנחנו ממשיכים לצאת לרחובות, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים, עובדים וגמלאים – ודורשים מהממשלה החדשה לפעול להפחתה מיידית ביוקר המחייה. לא נהסס לפעול עד שנראה הירתמות אמיתית של מקבלי ההחלטות ופתרונות שיסירו את החרב הכלכלית שמונפת על החברה הישראלית".  
לו"ז ההפגנות הבאות:
10 בינואר 2023 - רחובות
11 בינואר 2023 - באר שבע
17 בינואר 2023 - תל אביב
18 בינואר 2023 - חדרה
24 בינואר 2023 – ירושלים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה